LIDL I KAUFLAND ODGOVORILI TOLUŠIĆU: /

Tko je u pravu? Brojke sve govore

Image
Foto: PIXSELL
13.7.2017.
16:06
PIXSELL
VOYO logo

Priopćenja Kauflanda i Lidla prenosimo u cijelosti.

Image
MINISTAR TOLUŠIĆ NAPAO DVA STRANA TRGOVAČKA LANCA: /

'Rade to bez obzira na jeftinu hrvatsku pšenicu i vrijedne pekare'

Image
MINISTAR TOLUŠIĆ NAPAO DVA STRANA TRGOVAČKA LANCA: /

'Rade to bez obzira na jeftinu hrvatsku pšenicu i vrijedne pekare'

"Kaufland Hrvatska k.d. svojim kupcima želi pružiti što bolji omjer kvalitete i cijene proizvoda. S obzirom na velik asortiman Kauflanda, a kako je i Hrvatska dio zajedničkog tržišta Europske unije, trudimo se pri selekciji proizvoda odabrati proizvode koji će našim kupcima najviše odgovarati. Što se pekarskih proizvoda konkretno tiče, trenutačno u svojoj ponudi imamo skoro 60% proizvoda hrvatskog porijekla. Stoga nam je žao što se Kaufland spominje u ovom kontekstu, budući da u našem širokom asortimanu svakako imamo i velik broj hrvatskih proizvoda te se zaista trudimo podržati i hrvatske proizvođače koliko je moguće, što je vidljivo iz navedenih brojki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Građeni na pouzdanim temeljima, redovito ispunjavamo sve svoje obveze prema svim svojim poslovnim partnerima te trenutačno zapošljavamo oko 3700 djelatnika, a od osnutka u Hrvatskoj investirali smo više od 3,5 milijardi kuna. Vođeni željom da što više zadovoljimo potrebe svojih kupaca, trudimo se ponuditi prije svega kvalitetne proizvode prema dostupnim cijenama", stoji u priopćenju Kauflanda.

Priopćenjem su se oglasili i iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Kvaliteta na prvom mjestu'

"Naša krilatica glasi: 'Više za vas!', što znači da nam je kvaliteta naše ponude za kupce na prvome mjestu. Svih ovih 11 godina naše prisutnosti na hrvatskom tržištu, trudimo se svojim kupcima omogućiti najbolju ponudu uz najbolji omjer cijene i kvalitete, a da smo u tome uspješni te da se takav pristup cijeni kod naših kupaca pokazuje njihovo zadovoljstvo i naš stalni rast u poslovanju.

Prilikom odabira dobavljača naš je prvenstveni cilj i naša želja da surađujemo s hrvatskim proizvođačima te da se njihova ponuda nađe na našim policama, a to nam u većoj mjeri i uspijeva. Omjer domaćih dobavljača je dosegao otprilike 70% u voću i povrću, dok je u pekari u stalnom i akcijskom poslovanju i više od 50%. Prvi i jedan od najbitnijih uvjeta suradnje s dobavljačima je omjer kvalitete i cijene kao i dugoročni kapacitet domaće proizvodnje. Tržište tj. naš kupac nam je jedino mjerilo.

S obzirom na ova naša usmjerenja, primjerice, pokrenuli smo i liniju proizvoda „Okusi zavičaja“ koja je u 2013. godini, kada je lansirana, sadržavala 90-ak autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ovih dana smo na naše police uvrstili novih 16 domaćih dobavljača voća i povrća u sklopu našeg projekta 'Okusi svoj zavičaj'.

Također, Lidl Hrvatska je u 2016. godini u odnosu na 2015. izvezao preko 20% više hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje. Tako smo primjerice pomogli mnogobrojnim domaćim proizvođačima, a ovdje navodimo samo neke - Pan-pek, Kandit, Vindija, Zagrebačka pivovara… koji su izvezli svoje proizvode u sklopu projekta Croamore. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tolušić tvrdi da ne udara na slobodu tržišta

Tolušić je u emisiji RTL Danas ostao pri svojem, tvrdi da njegov istup nije udar na slobodu tržišta.

'Ne vidim zašto. Hrvatska je članica EU, a promet roba i usluga u svim državama članicama je slobodan. Ali ja kao hrvatski ministar poljoprivrede imam pravo reći da trebamo protežirati hrvatske proizvode', kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentirao je i odgovore Lidla i Kauflanda.

'Što se tiče kruha, ja sam preksinoć bio u jednom od tih lanaca. U toj trgovini sam našao tri ili četiri proizvoda s područja RH od njih 100-150. Možda ima hrvatskih proizvoda u nekoj drugoj trgovini, a baš u toj u kojoj sam ja bio nije bilo. Ako trgovački lanci kupuju 70 posto hrvatskog voća i povrća, onda mi nemamo problema. Onda nitko ne ruši breskve u dolini Neretve, otkupljuju se dinje i lubenice bez problema. Tržište nema problema, poljoprivrednici su sretni. Jedino što kad dođem u Slavoniju ili u dolinu Neretve ne čini mi se to baš tako', kaže Tolušić.

'Idući tjedan sam u Bruxellesu. Kad razgovaram s kolegama ministrima oni također vode brigu o svojim poljoprivrednim proizvodima u svojim državama. To radi i Hrvatska', rekao je i najavio da će vlada provesti istraživanje i na kraju godine pohvaliti one lance koji na svojim policama imaju najviše hrvatskih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike