Do prije 30 tak godina nekog se moglo opelješiti samo ako mu doslovno gurnete ruku u džep ili nos u kuću. Danas na bezbroj načina.. putem računala, kartica, preko zaslona mobitela ili kroz razne besplatne proizvode i usluge…
Stop zamkama. Tako poručuju iz Europe. Potrošač mora znati svoja prava, a ukoliko ona nisu ispoštovana za to mora dobiti naknadu štete. "Želimo osigurati da se prava potrošača koja postoje primjenjuju i u praksi. Jer ako imate prava, a nitko ne zna za njih, ona nemaju svrhu", kazala je Marie-Paule Benassi, voditeljica Odjela za zaštitu potrošača.
Tako će kupci biti zaštićeniji od agresivne prodaje od vrata do vrata, a transparentnije će se prodavati i na internetu. Biti će naglašeno tko prodaje uslugu, je li platio da se istakne i je li kupac siguran ukoliko nešto s prodajom pođe po zlu.
Čini se da ni po prašak za rublje više nećemo preko granice. "Europska komisija je jasna u vezi toga. Ne želimo imati dvostruke standarde kvalitete, niti da se neki potrošači smatraju potrošačima druge klase", kazala je Benassi.
Dok svi potrošači ne budu jednaki, pred Europom je, čini se, još puno posla.