U POSEBNIM KONTEJNERIMA NA 220°C /

Postavlja se asfalt na Pelješkom mostu: Ali, nije riječ o bilo kakvoj vrsti, ovaj se postavlja od sredine prema kopnu

Sama asfaltna mješavina doprema se u posebnim vozilima sa termo kontejnerima pod temperaturom od čak 220 stupnjeva

17.10.2021.
23:32
VOYO logo

Pelješki most jedan je od najvelebnijih projekata kojim je cestovno osiguran kontinuitet teritorija Republike Hrvatske spajanjem Malostonski zaljeva između Komarne na kopnu i Brijeste na poluotoku Pelješcu, u završnim je fazama radova.

Na Pelješki je most stigao prvi sloj asfalta, i to ne bilo kakav. Radi se o lijevanom asfaltu koji se postavlja od sredine prema kopnu. "Ovdje imamo dosta složene i napredne sustave hidroizolacije na čeličnoj konstrukciji, pa nakon toga i taj lijevani asfalt kojim postižemo opet i anuliramo neke neravnine na čeličnoj konstrukciji i pripremamo podlogu za završni sloj", objasnio je Ivica Granić za RTL Danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
POSKUPLJUJE LI i PELJEŠKI MOST? /

Cijene divljaju: I bez promjene ugovora trošak projekta mogao bi biti veći 10%

Image
POSKUPLJUJE LI i PELJEŠKI MOST? /

Cijene divljaju: I bez promjene ugovora trošak projekta mogao bi biti veći 10%

"Sama asfaltna mješavina doprema se u posebnim vozilima sa termo kontejnerima pod temperaturom od čak 220 stupnjeva", rekao je Davor Perić, inženjer građevine Hrvatskih cesta.

Bitan svaki detalj

A pazi se na svaki detalj: radnici ručno zagrijavaju dijelove starog i novog asfalta kako bi sve bilo precizno, a radnici po izlivenom asfaltu posipaju lomljeni kamen debljine do 5 milimetara koji služi kao agregat. "To je znači agregat uronjen u bitumen postižemo njime bolje prijanjanje sa sljedećim slojem, sa završnim slojem", rekao je Granić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uređivanje površine mosta sustavniji je i sveobuhvatniji posao. Uklanjanje hrđe i hidroizolacijske konstrukcije te izlijevanje asfaltne mase", tvrdi Chen Yong, inženjer gradilišta CRBC-a.

Asfaltiranje bi trebalo biti gotovo do kraja idućeg mjeseca, čime će most postati teži za 7 i pol tisuća tona, a i dobiti svoj finalan oblik po kojem će prva vozila prelaziti na proljeće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo