Da bi riješili gužve na jednom od najprometnijih križanja u metropoli, u Gradu su posegnuli za projektom denivelacije Vukovarske. Grad traži tvrtku koja će izraditi idejni projekt kao bazu za dobivanje građevinske dozvole, nakon čega će se krenuti u rekonstrukciju križanja Držićeva-Vukovarska.
- Pogledajte snimke iz zraka! Provjerili smo kada bi zagrebački rotor mogao biti pušten u promet
- Novi Zagreb kao veliko gradilište: Milan Bandić gradi ‘Hrvatsku u malom’
Nakon aktualiziranja starog projekta
''Hrvatska u malom'', riječ je o još jednom projektu
izvučenom iz ladice, naime, najava
rasterećenja spuštanjem Vukovarske ispod Držićeve datira još
iz 2006. godine kad se trebalo raditi na spuštanju
prometnica po čitavom gradu te na to potrošiti oko 350 milijuna
kuna.
Sada u Gradu idejni projekt za građevinsku kane platiti pola
milijuna kuna, a kako bi se spuštanje Vukovarske trebalo
odraditi, osmislili su na Fakultetu prometnih znanosti, piše
Večernji list. ''Dužina zahvata na Ulici grada Vukovara
iznosi otprilike 720 metara uz širinu koridora u skladu s
Generalnim urbanističkim planom Zagreba od otprilike 50 metara'',
navodi se u natječaju u kojem stoji kako su “zadaci projektanta,
osim izrade samog idejnog projekta, sva potrebna geodetska
snimanja postojećeg stanja, geodetske podloge, kao i prikupljanje
podataka o komunalnim instalacijama i vlasništvu nekretnina koje
se nalaze u obuhvatu zahvata”.
Prema nacrtima Fakulteta prometnih znanosti, podvožnjak bi trebao
biti otprilike na potezu od Vukovarske 235 na zapadu do broja 260
na istoku, odnosno automobilima bi se trebalo spustiti pod zemlju
nakon što se prođe Strojarska, odnosno Budmanijeva ulica.
Da osmisle kako točno to izvesti, projektanti će imati tri
mjeseca, i to nakon što se natječaj koncem srpnja privede kraju.
Prođe li sve bez žalbi, dobije li se građevinska dozvola te sve
ostale procedure prođu bez problema, u rekonstrukciju raskrižja
moglo bi se krenuti sljedeće godine, a kad do nje konačno i dođe,
morat će se pomno planirati jer zatvaranje prometa na tom će
dijelu grada izazvati poprilične gužve.
Podsjetimo i da je promet na ovom križanju ''alarmantan” još od
devedesetih pa je 1996. godine napravljena prva studija u
kojoj se predlagala denivelacija. Godinu kasnije na raskrižju su
radovi napravljeni, ali bez spuštanja prometnica.