U Hrvatskoj turističkoj zajednici kažu da su odlučili uvažiti primjedbu premijerke Jadranke Kosor da je spot s krupnim kadrom ženske stražnjice seksistički, piše Večernji list.
arti-201004130066006No, emitiranje spota, koji premijerka smatra seksističkim, počelo je na CNN-u i Eurosportu i prije nego što je uopće predstavljen hrvatskoj javnosti. U utorak je još uvijek bilo nemoguće dobiti odgovor na pitanje emitiraju li navedene televizije sporni spot.
Franjo Tot preuredio je spot i izbacio spornu guzu
Direktor agencije koja je radila spot Luka Duboković kaže da nema informacija vrti li se spot i dalje, a kaže da mu ne zna ni daljnju sudbinu. Za informacije koje su počele kružiti u javnosti, a prema kojima je njegova agencija za posao od HTZ-a dobila pola milijuna eura, milijun kuna i slično, Duboković kaže: budalaština!
"Posao je širi od izrade dvaju spotova, tu su i plakati, distribucija itd. A svaki od ta dva spota radili smo u tri inačice, od 10, 20 i 30 sekundi. Svi su rađeni za prikazivanje u 25 zemalja i, naravno, na 25 jezika. Spotovi imaju stotinjak inačica i samo su dio cijelog posla vrijednog između 70 i 80.000 eura", objasnio je Duboković za Večernjak.
Prethodni članci:
arti-201004100254006 arti-201004110286006