CROATIA AIRLINES O OŠTEĆENOM ZRAKOPLOVU /

'Obavili smo inspekciju u Sarajevu. Oštećenje je mehaničko, ali nije od metka'

Image
Foto: Armin Durgut / Pixsell

'Možemo potvrditi da se radi o mehaničkom oštećenju - udubljenu od 20x20 milimetara, a u dnu udubljenja postoji perforacija 15x20 milimetara i to se sve nalazi na desnoj strani zrakoplova ispod putničkog prozora', kazao je zamjenik direktora Tehnike Croatia Airlinesa

24.6.2022.
15:21
Armin Durgut / Pixsell
VOYO logo

Croatia Airlines organizirala je konferenciju za novinare kako bi iznijela detalje o jučerašnjem incidentu u Sarajevu prilikom kojeg je "mehaničkim udarcem" oštećen zrakoplov Croatia Airlinesa na redovnoj liniji iz Zagreba za Sarajevo.

Tomislav Štimac, zamjenik direktora Tehnike Croatia Airlinesa na početku obraćanja novinarima kazao je da je obavljena inspekcija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tijekom dana obavljena je inspekcija u Sarajevu. Možemo potvrditi da se radi o mehaničkom oštećenju. Radi se o udubljenu od 20x20 milimetara, a u dnu udubljenja postoji perforacija 15x20 milimetara i to se sve nalazi na desnoj strani zrakoplova ispod putničkog prozora na zrakoplovu. Ne radi se o nikakvoj perforaciji nastaloj metkom", rekao je Štimac.

Image
JESU LI OVO RUPE OD METAKA? /

U tijeku je očevid zrakoplova Croatie Airlinesa za kojeg se sumnja da je oštećen pucnjem iz vatrenog oružja

Image
JESU LI OVO RUPE OD METAKA? /

U tijeku je očevid zrakoplova Croatie Airlinesa za kojeg se sumnja da je oštećen pucnjem iz vatrenog oružja

'Uvijek radimo balističko testiranje, to je procedura'

Na pitanje zašto se isprva sumnjalo na propucavanje, odnosno zašto je obavljeno balističko testiranje, Štimac je odgovorio da je to standardna procedura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dakle ozbiljna smo kompanija i radimo balističko testiranje kako bi se otklonilo sve sumnje", rekao je i dodao da u 30 godina njegvoe karijere nije imao slučaj balističkog oštećenja.

Na pitanje čija je odgovornost, Štimac je rekao da su zatražena izvješća zračnih luka u Zagrebu i Sarajevu kako bi se znalo kakve su bili uvjeti na uzletno-sletnim stazama.
"Nismo se do sada susreli s takvim slučajem da se oštećenje ove vrste dogodilo tijekom leta. Teško je reći je li se dogodilo prilikom polijetanja ili slijetanja ili za vrijeme sleta", kazao je Štimac.

'Teško mi je povjerovati da nitko u Zagrebu nije vidio oštećenje'

Na pitanje koliko je takvo oštećenje opasno, Štimac je rekao da može doći do pada tlaka u kabini zrakoplova.

"Ali zato postoje svi pregledi prije svakog polijetanja kapetan i ovlašteni mehaničar pregledaju zrakoplov. Nema paljenja motora prije nego što mehaničar potvrdi. Iz istog razloga rade se pregledi i prilikom slijetanja", rekao je dodavši kako mu je teško povjerovati da nitko u Zagrebu nije vidio to oštećenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom leta, kaže, nije bila prijavljena apsolutno nikakva poteškoća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo