Pogled na Kvarnerski zaljev idealan je prizor nakon ulaska u Hrvatsku. More prati vozače cijelim putem od Rupe do Križišća. Treba li autocesta A7 zato dobiti naziv Primorka?
Građanima se ova ideja sviđa, a slično razmišljaju i vozači na autocesti Rijeka–Zagreb. Deseci kilometara autoceste vijugaju kroz goranske šume, tuneli su teškom mukom probijeni kroz goranska brda pa se svi slažu da je naziv Goranka sasvim opravdan. Naziv se ni na kartama neće mijenjati.
Goranka bi se kao naziv samo dodao autocesti A6 koja spaja Rijeku i Zagreb, a Primorka autocesti A7 koja zasad ide od Rupe do Križišća.
Smisao svega je brendiranje kraja i turistička prepoznatljivost.
"Ja sam dužan artikulirati taj prijedlog, poslati ga reseronom ministru jer on mijenja pravilnik o označavanju autocesta jer on danas ne dopušta te nazive, ali ne dopušta ni nazive županija. Mi bi bili zadovoljni i sretni da se administrativna granica vidi kao tabla Primorsko—goranske županije", kaže župan primorsko-goranski Zlatko Komadina.
Politika na drugom kraju buduće Goranke stvari vidi puno jednostavnije, a dokaz za to je i tabla s nazivom Slavonika na ulazu autoceste A5.
"Nije stvar pravilnika. Dakle, praksa je vrlo jednostavna da se autoceste u Hrvatskoj kategoriziraju s onim A1 pa do A7, a takva je praksa i u većini zemalja EU. Dakle, ako je neki marketinški razlog, ako to može nešto poboljšati, nije nitko protiv toga", kaže ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić.
Tako se uskoro na ovim mjestima mogu očekivati nove table. Pitanje je što će one značiti turistima.