Raspisan natječaj
Zbog toga nedostaje petina voznog parka, na čije su linije uvezeni stari tramvaji. ZET je u ovoj situaciji navodno jer je Končar, koji je dužan servisirati tramvaje i za to mjesečno dobiva 4,5 milijuna kuna, dužan Siemensu, koji mu neće isporučiti dijelove, tvrdi Večernji list.
Danko Bago, šef Uprave Končara, kaže da mu je ovo prvi glas o komadanju tramvaja, a posebno ga je uzrujalo spominjanje Siemensa.
"Oni su nam konkurenti, što bismo mi od njih uzimali dijelove. Sami ih proizvodimo", rekao je Bago.
Iz više izvora u ZET-u Večernjak doznaje da je Siemense radio motore i elektroniku. Također, za četiri niskopodna tramvaja nema postolja i kotača jer je gradonačelnik Milan Bandić uoči izbora forsirao puštanje tramvaja u promet te su skidana postolja s postojećih i stavljana na najnovije da mogu voziti, piše list.
Vezani članci:
arti-201101120709006 arti-201101180087006 arti-201103020042006 arti-201011190047006 arti-201008120112006