Poznato je da predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović nosi odjeću domaćih dizajnera i kreatora poput Aleksandre Dojčinović, Elfsa, ali i brenda Aman. Osim toga, na inauguraciji na Markovu trgu pojavila se u plavoj kreaciji kuće Stolnik. Uz to, predsjednica je za intervju na jednoj nacionalnoj televiziji odjenula u sako s motivacijskim porukama napisanim na glagoljici.
Ukratko, predsjednica voli domaće dizajnere i to pokazuje noseći njihove kreacije. Međutim, jedan plaćeni oglas odnosno reklama na Facebook stranici domaćeg brenda "True" u vlasništvu Marka Banovića čija se prodavonica odjeće nalazi na Ilici zaista intrigira. Naime, haljine tog brenda koje je dizajnirao Dalibor Betti, Kolinda je nosila prije nekoliko dana na otvaranju summita UN-a o klimi koji se održavao u New Yorku. U crnoj haljini predsjednica se fotografirala s američkim predsjednikom Donaldom Trumpom i prvom damom Melanijom dok je drugu, haljinu jarke boje nosila tijekom svog govora.
Neovisno o tome je li predsjednica kupila haljine, postavlja se pitanje zašto brend koristi upravo nju za plaćenu reklamu na Facebooku.
Iz Ureda predsjednice poručili: 'Nismo upoznati s tim'
O predsjedničinim fotografijama u True kreacijama i plaćenom oglasu pitali smo Ured predsjednice, ali i brend. Iz Ureda predsjednice stigao nam je i odgovor u kojem kažu da su fotografije preuzete s internetskih stranica, Facebooka, Twittera i Instagrama Ureda predsjednice. Tvrde da je Kolinda haljine platila sama te s cijenom nisu nisu upoznati. Međutim...
"Ured predsjednice Republike Hrvatske nije zatražio nikakve reklame niti je upoznat s činjenicom da se radi o plaćenom oglasu. Isto tako, na pitanje o objavama modnih kuća fotografije predsjednice Grabar-Kitarović na svojim internetskim / Facebook stranicama Ured predsjednice nema podataka pa sugeriramo da se za tu informaciju obratite onima koji su fotografiju objavili", odgovorila nam je Natalia Tadić iz odnosa s javnošću predsjedničinog Ureda.
S pitanjem smo se obratili i kući True iz koje još uvijek nije stigao odgovor zašto fotografiju predsjednice u njihovim kreacijama koriste kao plaćeni oglas na Facebooku.