zgodno je znati /

Koliko su na izbornu promidžbu potrošili kandidati za Zagreb. Tko je na promidžbu potrošio tek 12 kuna, a tko je skupio najviše donacija?

Image
Foto: PIXSELL, RTL, DIP

Nema još podataka za sve kandidate

10.5.2021.
9:14
PIXSELL, RTL, DIP
VOYO logo

Na službenim stranicama DIP-a mogu se pronaći financijski izvještaji nekih kandidata u utrci za mjesto gradonačelnika, odnosno gradonačelnicu Zagreba. Izvijestili su da vrlo mali broj kandidata nije ispunio svoju obvezu i u propisanom roku, sedam dana prije izbora, dostavio izvješća o dosadašnjem financiranju promidžbe.

Image
Neobična zavrzlama /

Muškarac si je dvaput naplatio otkaz u Zagrebačkom holdingu: Sada im mora 'vratiti' preko pola milijuna kuna!

Image
Neobična zavrzlama /

Muškarac si je dvaput naplatio otkaz u Zagrebačkom holdingu: Sada im mora 'vratiti' preko pola milijuna kuna!

Izvještaji će se objavljivati i dalje, iako je rok službeno istekao u ponoć. Podsjetimo, kandidati se smiju 'oglašavati' sve do petka u ponoć kada nastupa predizborna šutnja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izvješće o troškovima (rashodima) izborne promidžbe dosad pokazuju da je Joško Klisović potrošio 579.861 kunu,  Tomislav Tomašević 523.780 kuna, Davor Filipović 346.377 kuna, Jelena Pavičić Vukičević dosad je potrošila 295.793 kuna, a Vesna Škare Ožbolt 234.815 kuna. Davor Nađi potrošio je 98 tisuća, Anka Mrak Taritaš prijavila je troškove od 24 tisuće kuna, za Zvonimira Troskota piše trošak od 12 kuna. Podataka za Miroslava Škoru još nema.

Što se donacija tiče, u njima prednjači Vesna Škare Ožbolt koja je za kampanju do sada priskrbila 240 tisuća kuna. Slijedi Filipović s 240 tisuća kuna, pa Klisović koji ih ima 139 tisuća. Davor Nađi prijavio je 98 tisuća kuna donacija, Tomislav Tomašević 57.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo