Kod nas se ruše od umora, a vani im za manje posla plaćaju i do 3.000 eura

Prema tvrdnjama Sindikata hrvatskih vozača, u Njemačkoj u ovom trenutku nedostaje 16.

27.10.2014.
11:33
VOYO logo

Tako će u EU do 2020. nedostajati doista veliki broj vozača. Ova informacija dobro je poznata i vozačima osječkog GPP-a pa su iz ove gradske tvrtke u Njemačku otišla već dva vozača koji su do jučer vozili na redovitim gradskim autobusnim linijama, piše Glas Slavonije.

''Kolege su se sami snašli. Tako je jedan od njih našao tvrtku u Mainzu koja traži vozače na gradskim linijama javnog prijevoza. Ugovor koji je sklopio podrazumijeva da prvih nekoliko mjeseci prijepodne uči njemački jezik, a poslijepodne odlazi na obuku prometovanja linija, odnosno uči gdje će i kojim ulicama voziti po Mainzu. Osigurani su mu smještaj i hrana, a odluči li se na noćne vožnje, imat će mogućnost da zaradi mjesečno i do 3.000 eura. Istovremeno plaća vozača u GPP-u kreće se od 4.000 do 6.000 kuna, ovisno o tome koliko ste imali odrađenih vikenda i noćnih vožnji, odnosno koliko imate staža i djece. Zbog situacije u gradskom proračunu postoje i najave smanjenja svih ostalih dodataka na plaću, poput božićnica ili uskrsnica. Ne treba govoriti ni kolika je razlika u kvaliteti voznog parka. Stoga razumijemo kolege koji se odlučuju na odlazak u Njemačku'', kaže Miljenko Genc, predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika GPP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uvozit ćemo vozače

Prema tvrdnjama Sindikata hrvatskih vozača, u Italiji se plaće vozača kreću oko dvije tisuće eura mjesečno, u Njemačkoj od 2.500 do tri tisuće eura, u Švedskoj i Danskoj oko 3.500.

I sami imate iskustva s radom u inozemstvu, tražite posao negdje van Hrvatske, pokušali ste raditi vani i nije vas se naročito dojmilo. Pišite nam na adresu vijesti@portal.net.hr i podijelite s nama vaša iskustva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Uz sve te plaće, čovjek ima i društveni život i slobodno vrijeme. U Hrvatskoj se radi od ponedjeljka do subote. U subotu dođeš doma i u nedjelju navečer već krećeš dalje. Tako da postoji izuzetno velik interes za radom u inozemstvu, što će dovesti do deficita vozača u Hrvatskoj. Tada ćemo uvoziti vozače iz Rumunjske i Bugarske s kojima su Talijani već imali loših iskustava'', upozorio je Miljenko Gočin, predsjednik Sindikata hrvatskih vozača. http://www.glas-slavonije.hr/250939/3/Posao-vozaca-autobusa-u-Njemackoj-primamljiv-i-Osjecanima---placa-3000-eura

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo