OPORBA I GRAĐANI SKEPTIČNI /

Kinezi ozbiljno razmišljaju o novom poslu u Dalmaciji: Žele graditi most preko Kaštelanskog zaljeva

Kineska koorporacija koja će graditi Pelješki most ozbiljno razmišlja o novom poslu u Dalmaciji

12.12.2018.
16:30
VOYO logo

Jednog bi dana podmorski tunel mogao povezivati Split i Kaštela. 

Možda je tunel ipak previše ambiciozna ideja, ali most preko Kaštelanskog zaljeva, dužine jednog kilometra, nije. Stvorio bi dodatni ulaz u Split, a povezan s još jednim infrastrukturnim snom, tunelom kroz Kozjak, tvorio bi i toliko željeni alternativni spoj na autocestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve bi to, uz još i dodatna vetrikalna parkirališna mjesta, poput ovih, Splićanima mogli izgraditi Kinezi, koji su, prema riječima predsjednika splitskog Gradskog 
vijeća koji se nedavno vratio iz Kine, itekako zainteresirani.

 "Prepoznali su naš geopolitički strateški položaj i zapravo smo im interesantni kao ulazna točka za dalje u Europu", objašnjava Igor Stanišić, predsjednik splitskog gradskog vijeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po pitanju dovršenja novih parkirališnih mjesta, bila ona vertikalna ili horizontalna, jednako kao i dovršenja mosta između Kaštela i Splita, građani nisu previše optimistični.

 "Maloprije što je rađen nije baš brzo završen, ali ako Kinezi uhvate to bi moglo biti dobro!", smatra Luka

 "Najmanje deset godina, ne virujen prije, tu negdi", kaže Dino.

 "Na svetoga nikada!", dodaje Katarina-

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slično misli i oporba, tvrde radi se o običnom PR-u.

 "Do sada su postavljali kamene temeljce i radove nikad ne bi dovršili, a sad samo objave novinske članke i mislim da će to ostati sve na PR-u", kaže Anto Brdarić Šljujo (Most).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao što je do sada ostao i Pelješki most, valjda jedini most na svijetu čije su temelje postavili isključivo političari.

 "Od vizije ide strategija, od strategije idu planovi, od planova ide realizacija. Mi ne možemo ići točkasto samo na realizaciju, mi moramo jednostavno se naučiti planirati", kaže Dragan Žuvela, predsjednik Društva arhitekata Split.

Od vizije do realizacije Čiovskog mosta prošlo je pola stoljeća pa su možda upravo Kinezi garancija da se isto neće dogoditi s mostom Kaštela - Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo