Nositeljica liste Lijevo-zelene koalicije za 8. izbornu jedinicu KatarinaPeović izjavila je da će nakon ovih izbora Istra, Kvarner i Rijeka prvi put imati pravu ljevicu koja se bori za radnička prava, protiv nejednakosti i sistemske korupcije.
Peović je na konferenciji za novinare istaknula da će koalicijastranaka:Možemo!, Nova ljevica, Radnička fronta, ORaH, Zagreb je naš! i Za grad po svim istraživanjima nakon izbora ući u Hrvatski sabor.
"Neki govore da su protiv korupcije, a istodobno zagovaraju privatizaciju zdravstva i obrazovanja, brane svoje privilegirane elite i skupljaju novac na računima", kazala je.
"Nama je važno obespravljenoj većini dati mogućnost govora i okrenuti privrednu djelatnost, političke i ekonomske trendove u njezinu korist, i to će se u Saboru prvi put i dogoditi", poručila je Peović i ustvrdila da je Hrvatska deindustrijalizirana, a Rijeka, Istra i Kvarner ekonomski devastirani deindustrijalizacijom i svođenjem privrede na turizam.
"U koronakrizi pokazalo se da se mogu preraspodijeliti privredne djelatnosti, da država može ulaziti u privrednu strukturu, da država može uistinu stati iza naroda i radne većin", ustvrdila je Peović.
Predstavila je listu Lijevo-zelene koalicije za 8. izbornu jedinicu, sastavljenu od aktivistica i aktivista, umjetnika, profesora i radnika. "Premijer Andrej Plenković pogrdno ih je nazvao 'aktivistima'", kaže Peović, "ali to će s veseljem prigrliti jer zaista jesu aktivisti".
To su: Biserka Momčinović, Katarina Pavičić Ivelja, Mate Kapović, Hrvoje Štefan, Nemanja Cvijanović, Nebojša Zelić, Karin Grgorović, Gordana Vudragović, Nijaz Delić, David Bilić, Romina Tominić i dr.
Na novinarsko pitanje o ljevici koja vodi Rijeku, Peović je odgovorila da su "gradonačelnik VojkoObersnel i ta nominalna ljevica grad doveli do ruba."
"Iz ovog grada u zadnjih sedam godina iselilo je 11.000 ljudi, to je posve deindustrijaliziranasredina koja više nema moć ni ekonomsku snagu". Treba obnoviti jaku industriju, a mali poduzetnici trebaju dobiti pomoć države i grada.
"Obersnel se hvali da Rijeka ima puno malih i srednjih poduzetnika, no ta struktura ne može održavati temeljne potrebe grada kao što je javni prijevoz", kaže Peović. Za usporedbu navodi da Maribor financira svoj javni prijevoz sa 70 posto, a Rijeka sa samo 30 posto.
"Obersnel je cinično poručio ljudima da moraju više trošiti za autobusnu kartu, koja je u Rijeci skupa, građanima poručuje da su oni krivi što javni prijevoz ne funkcionira, umjesto da pravi problem traži u okoštaloj strukturi koja ne pomaže ispuniti važne potrebe stanovništva", rekla je.