Ako vam je gorivo preskupo - barem u Zagrebu uvijek možete tramvajem. A to će vas koštati - 4, 7, 10 ili 15 kuna. Ovisno o tome koliko se vozite, ovisno o tome gdje kupujete kartu. Jer - od 1. srpnja kod vozača će se moći kupiti samo karta od 15 kuna, ali ista ta karta na kiosku će koštati 10 kuna.
Opet promjene u ZET-u, jedna dobra, a ostale i ne baš. Najprodavanije karte, one polusatne za 4 kune, kojij je od lanjskog uvođenja uoči izbora kupljeno gotovo 25 milijuna, ostaju u prodaji, ali više se neće moći kupiti kod vozača.
Građanima na raspolaganju nikad više karata.
Od početka srpnja ZET uvodi potpuno novu vrstu karata za vožnju
autobusima i tramvajima. Koštat će 7 kuna i s njom ćete se moći
voziti sat vremena./
Ako imate papiranatu kartu ona vrijedi u samo jednom smjeru, ali
vrijednostna pretplatna u svim tarifinim zonama.
Putnici koji prijevoz plaćaju vrijednosnom kartom, na zaslonu uređaja za registraciju trebaju odabrati kupnju karte za sedam kuna, jer će u protivnom automatski kupiti onu skuplju po cijeni od 10 kuna.
Ima tu još puno zamki i zavrzlama, ali najviše zbunjuje standardna karta za vožnju od sat i pol koja će na kiosku koštati 10 kuna, a kod vozača 15.
"Proteklo razdobolje je porasla prodaja karata sto usporava prometni proces i cilj je ubrzati ga i osigurati kvalitetu pružanja prijevoza", kaže Domagoj Zeba iz ZET-a.
Dakle, tvrde da su se za ovo odlučili da rasterete vozače i olakšaju im posao.
I vožnja uspinjačom bit će skuplja.
Tri karte 12 kuna. Ali cjenovnik s mijenja. Umjesto dosadasnjih
4, karta će koštati 5 kuna i moći će se kupiti isključivo
ovdje.
Raste cijena i takozvane hitne vožnje uspinjačom, s 20 na
25 kuna.
ZET grca u dugovima. U prošloj godini udvostručio im se dug na čak 265 milijuna kuna. Prihodi od karata i pokaza su drastično pali pa novim mjerema žele izaći iz dubioze. Punjenje blagjane kreće od 1. srpnja.