Kvalitetni pomak /

Karlovac je postao hit destinacija za turiste: Zabilježeno je više dolazaka, ali i više noćenja

Image
Foto: PIXSELL/Shutterstock/Vijesti.hr

Među strancima najviše su noćenja ostvarili turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije

2.1.2020.
17:03
PIXSELL/Shutterstock/Vijesti.hr
VOYO logo

Karlovac je prošle godine posjetilo više od 50 tisuća turista, što je 15 posto više nego 2018. godine, a ostvarili su gotovo 83 tisuće ili 24 posto više noćenja, objavila je karlovačka Turistička zajednica, iz koje najavljuju aktivnosti na produljenju boravka turista i razvoju novih proizvoda. 

Po podacima sustava eVisitor, 2019. godine u Karlovcu je ostvareno 50.168 dolazaka turista te 82.839 noćenja.

Iz karlovačke Turističke zajednice ističu i veći broj domaćih turista, kojih je lani bilo 8783, ili 28 posto više u odnosu prema 2018. godini.

Prošla godina donijela mnoge kvalitetne pomake

Među strancima najviše su noćenja ostvarili turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U priopćenju se ističe da je prošla godina Karlovcu donijela mnoge kvalitetne pomake, projekte i priznanja te da je taj grad bio u finalu za izbor najuspješnije destinacije kontinentalnog turizma Republike Hrvatske. 'Zvjezdano ljeto' i 'Dani piva' u novom su ruhu pozicionirali Karlovac na kartu velikih i važnih nacionalnih manifestacija.

Cijele godine mnogi su drugi događaji utjecali na povećanje turističkog prometa te na brendiranje grada kao 'mjesta susreta i atraktivne turističke destinacije', ističu iz Turističke zajednice grada Karlovca. 

Novi marketinški pristup

Karlovac je kao turistički atraktivno odredište vidljiviji i zahvaljujući novome marketinškom pristupu i provedbi Strategije digitalnog marketinga grada Karlovca, stoji u priopćenju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić ističe da su počeli provoditi i projekt integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac), koji je uvršten u Strategiju razvoja turizma grada Karlovca od 2012. do 2020.

"Aktivnosti u sklopu tog projekta nastavljaju se i ove godine, radit će se na produljenju boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u destinaciji, pojačanom marketingu te poticanju izvrsnosti jer izvrsne rezultate u 2019. godini doživljavamo kao obvezu i spremni smo krenuti vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih aktivnosti", ističe Burić, koja vjeruje da "rezultati neće izostati".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike