Mjesec hrvatskog turizma akcija je Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kojom se od 1. do 31. listopada ove godine omogućuje svim građanima Hrvatske da posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje uz brojne uštede, stoji na službenim stranicama spomenute akcije.
Cilj je projekta poticanje domaćeg turizma i povećanje turističkog prometa u postsezoni, stoji u opisu projekta. No, izgleda da je zanimljiv način na koji su se odlučili promovirati mjesec hrvatskog turizma. Naime, kao da nema dovoljno prirodnih ljepota i potencijala u Lijepoj Našoj, za ilustraciju željeznice u promo spotu koristi se stock video vlaka koji putuje iz Osla u Bergen u Norveškoj.
Kadrovi su identični, vidljivo je golim okom. Razlika je samo u bojama i kontrastu, zapazili su oni koji su analizirali spot, a na društvenim mrežama se povela rasprava i otabli zračne luke korištene u spotu.
Radi li se o gafu promocije hrvatskog turizma, procijenite sami nakon što pogledate video OVDJE.
Upit o spotu poslali smo HTZ-u i Ministarstvu turizma i sporta, a odgovore ćemo objaviti čim ih dobijemo.