priznanje za rad /

Kampanja za besplatan trajekt za otočku djecu s teškoćama u razvoju osvojila Grand Prix HUOJ-a

Image
Foto: Vijesti.hr

'Hvala svima koji su kampanji javno dali podršku i prepoznali da je besplatan trajektni prijevoz na terapije temeljno ljudsko pravo'

7.5.2020.
17:55
Vijesti.hr
VOYO logo

Kampanja „Nešto zbilja važno“, koju je tijekom prošle godine predano provodila Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ u suradnji s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Nagrada je to kojom se više od jednog desetljeća nagrađuju najbolji komunikacijski projekti, a stručni žiri prepoznao je značaj, doseg i utjecaj ove hvalevrijedne kampanje kojom su Brački pupoljci izborili promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu te djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka u studenom 2019. konačno osigurali besplatan trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iskreno sam zahvalan Bračkim pupoljcima na povjerenju koje su nam ukazali i cijelom timu CTA komunikacija koji se od prvog dana bez zadrške posvetio ovome projektu. Hvala svima koji su kampanji javno dali podršku i prepoznali da je besplatan trajektni prijevoz na terapije temeljno ljudsko pravo koje treba biti zajamčeno zakonom. Zahvaljujem i svim medijima koji su dali svoj obol u podizanju svijesti o svakodnevnim izazovima s kojima se susreću otočka djeca s teškoćama u razvoju i njihove obitelji. Posebno moram izdvojiti Matu Mladinu, sve roditelje i djecu iz Udruge, ali i Ginu Victoriju Damjanović koji su bili pokretačka snaga cijeloga projekta. Na kraju, čestitam svim kolegama iz drugih agencija koji su s nama došli do finala na njihovim projektima i svemu što su u našem društvu promijenili nabolje“, istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.

Dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove se godine prvi puta održala u online izdanju radi poštivanja mjera fizičkog distanciranja, a kategorija u kojoj se našla kampanja „Nešto zbilja važno“ imala je najveću konkurenciju kod samih prijava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U završnicu su ušli s fondom „Spasi me“ za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja, agencija Media Val i Fabula te „Crnom knjigom trošenja javnog novca“, Lipe, udruge poreznih obveznika i Briefing komunikacija. 

Podsjećamo, borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje „Nešto zbilja važno“, izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo