Posljednji je dan predizborne kampanje što znači da političari još samo danas imaju priliku svojim reklamnim spotovima privući birače. Koliko je tko u tome bio uspješan doznat ćemo već u nedjelju navečer, a do tada, evo RTL-ova pregleda onoga čim su stranke pokušale kupiti našu naklonost.
Izgradili smo most bez Kineza. Treći je spot SDSS-a, a njihova kampanja kažu nije bila kampanja za glasove, nego za više slobode u Hrvatskoj.
"Tvorci su oni koji su dovoljno pametni da od ironije naprave umjetnost. Od pametnih ironija i nas malih i donekle hrabrih parodija i dobili ste ovo što ste dobili. Pitate zašto? Zato što svako drugo sredstvo je manje efikasno", izjavio je Milorad Pupovac, predsjednik SDSS-a.
Plenković u HDZ-ovu spotu
U HDZ-ovu spotu o sigurnoj Hrvatskoj narator je ni manje ni više nego Andrej Plenković.
Objavili su i seriju spotova s nositeljima lista u glavnoj ulozi:
"Mislim da smo sve poruke koje smo poslali bile uživo, bilo kroz komunikaciju medijsku, bilo kroz digitalnu kampanju, da su sve poruke bile konzistentne. Što se tiče spotova, izgleda poruka, neka ljudi koji su za to stručni neka analiziraju i komentiraju iz svojih pozicija", rekao je Plenković.
Poznata ili nepoznata lica: Što je bolje za birače?
"Spot HDZ-a je korektan. Vrlo je korektno napravljen i svi su primijetili glas Andreja Plenkovića i on izaziva emociju. Ono što je simptomatično za RESTART je da nema stranačkih lidera, sve su nepoznati ljudi, nepoznati glasovi, nema nekog prepoznatljivog tona za njih", komentirao je Krešimir Macan, politički analitičar.
U RESTART koaliciji bilo je ribara, poljoprivrednika, mladih, starih...
"Naša kampanja nije personalizirana samo zato što vi vrlo dobro znate da mi imamo tim. Imamo najbolji tim koji zna kako izvući Hrvatsku iz krize i ponuditi joj jasnu viziju za budućnost, za razliku od mog od političkog glavnog konkurenta", poručio je Davor Bernardić, predsjednik Restart koalicije.
Osobnu kampanju ima i Mario Kovač koji se našao na listi dijaspore. Drugi su izdvojili pojedina lica, treći već poznate stihove za slogane.
Je li se itko istaknuo u ovoj kampanji?
"Pa definitivno Pupovac sa svojim provokacijama, i onaj efekt PR-a da se o njima priča kasnije", poručio je Macan i dodao:
"Odličan je Možemo! s Kekinovom pjesmom, svi ostali su standardni. Nekakve smišljene poruke, jedanput su postavili spotove i nisu ništa mijenjali, ravna crta."
U moru spotova, političkih poruka i pokušaja kreativnosti na kraju neki ipak isplivaju.