Baš poput klasičnog dopisivanja, tako i e-mail dopisivanje ima određena pravila i bonton kojih biste se morali pridržavati. Posebno je važno paziti na pravila dopisivanja ako je riječ o dopisivanju s poslovnim partnerima.
Važno je paziti da budete kratki i jasni. E-mail nam služi da dostavljanje kraćih, jednostavnijih informacije koje ne možemo javiti preko telefona ili mobitela. Nemojte pisati preduge mailove, već naglasite samo ono najvažnije. Bitno je da svojim e-mailom primatelju prenesete ono najvažnije. Za neke ozbiljnije i važnije informacije ili poruke nemojte koristiti e-mail.
Također razmišljajte o tome kome šaljete mail. Šaljete li ga svojem poslovnom partneru ili više njih, važno je paziti da vaš rječnik te način pisanja budu što službeniji, a ne preležerni. Nipošto nemojte koristiti žargone ili kratice, osim ako nije riječ o kraticama koje su usvojene u hrvatskom književnom jeziku.
Na kraju svakog maila obavezno se potpišite, bez obzira na to što se iz vaše e-mail adrese može saznati tko ste. Potpis je, baš kao i u pismima, osnova bontona te bi ga svaki mail morao imati.
Prije nego što pošaljete mail, obavezno provjerite pravopis i gramatiku. Često vam se mogu prikrasti pogreške koje ćete uočiti tek ako nekoliko puta temeljito pročitate tekst. Vaši vas poslovni partneri neće shvatiti ozbiljno, ali ni profesionalno ako vaš mail bude sadržavao pogreške u pisanju.