Jedna od najvažnijih stvari da biste savladali kako poslati mail poslodavcu je dobro se predstaviti, ali i napraviti dobru selekciju te sažetak.
Niti jedan poslodavac nema puno vremena za čitati mailove, zato kada pišete mail poslodavcu započnite direktno i koristeći što manje riječi pokušajte objasniti što više, preciznije i jasnije!
Dakle, kako napisati mail poslodavcu?
Uvijek pazite na pravopis i gramatiku i NIKADA nemojte pisati velikim tiskanim slovima jer kao što vidite na ovom primjeru to jednostavno ne izgleda pregledno ni prikladno.
Vaša molba mora se isticati ali ne privlačiti pretjerano pažnju na sebe.
Možete imati stotinu dobrih strana svoga rada, ali ako poslodavac u mailu nije to tražio od vas, nemojte pisati o tome! Zapamtite da je jednostavnost i sažetost veliki plus.
Kada pišete mail poslodavcu, uvijek ga započnite oslovljavanjem i uvijek ga završite pozdravom.
Vrlo rano, u samom uvodu, opišite što biste vi donijeli tvrtki i pokažite im koliko već toga o njima znate. Nikada ne stavljajte oznaku hitno na mail bez opravdanog razloga.
I što je najvažnije, uvijek sve dobro provjerite, jer ako ste nedavno slali mail na određenu adresu nikako ne bi bilo u redu da vaš poslodavac dobije mail koji oslovljava nekog drugog, ili pak spominjete ime neke druge osobe.
Još jedna važna stvar na samome kraju; NIKADA ne šaljite detaljne podatke i informacije o sebi putem maila.
Nikada ne znate gdje i kako vaš mail može zavrišti , posebno u kakve ruke bi mogao dospjeti, i kakvih biste sve problema zbog toga mogli imati.