REKLAMIRAJUĆI PARFEME /

Kako je propao rock'n'roll?

Image

Vremena se mijenjaju, pa ni rockeri nisu što su nekada bili.

2.9.2011.
13:41
VOYO logo

Dok je Hendrix pronađen u vlastitoj bljuvotini, droge su uništile brojne velike talente poput Laynea Staleya i Janis Joplin, a Ian Curtis je okončao svoj život vješanjem, njihovi nasljednici reklamiraju parfeme.

Pjevač američke indie skupine The StrokesJulian Casablancas postao je zaštitno lice parfema 'Decibel', novog proizvoda francuske tvrtke Azzaro.

Kratka reklama snimljena je u  bijelo-crnoj tehnici u stilu rock'n'roll spota s hrpom statista koji glume pomahnitale obožavatelje i neizbježnim razbijanjem gitare.

Parfem će se prodavati u bočici koja ima oblik mikrofona, a slogan reklamne kampanje jest 'Decibel: Esencija Rocka'.

Julian Casablancas, kojeg su mnogi vidjeli kao veliku nadu već spomenutog glazbenog žanra, snimio je pjesmu posebno za promociju parfema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo