KAKO JE 'DIVLJA' ŠINA ZAVRŠILA NA TRAČNICAMA? /

'Da je vlak bio i na najmanjoj krivini, danas bismo bili na nekoliko sprovoda'

Image

Vlak je, upravo zbog obnove pruge, vozio sporije no inače, strojovođa nije ozlijeđen, ali je ga je hitna odvela jer bio u stanju šoka

21.10.2018.
19:02
VOYO logo

'Da je vlak bio i na najmanjoj krivini, danas bismo bili na nekoliko sprovoda. Hvala Bogu da je pruga bila ravna kad je strojovođa sa 68 putnika naletio vlakom na ostavljenu šinu između tračnica. Vlak se izdignuo i izletio iz tračnica', rekao je nakon jutrošnje željezničke nesreće Dalibor Petrović, potpredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske u HŽ Putničkom prijevozu.

Noć prije nego što je prugom prošao vlak iz Zagreba za Osijek, radnici konzorcija DIV-a, Dalekovoda i Zagreb-Montaže na toj su pruzi istovarili nove tračnice za obnovu. Stavili su ih kraj pruge, osim jedne, koja je završila između tračnica po kojima se vozi. Na tu jednu tračnicu naletio brzi putnički vlak 783.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vlak je, upravo zbog obnove pruge, vozio sporije no inače, strojovođa nije ozlijeđen, ali je ga je hitna odvela jer bio u stanju šoka.

Iako se još uvijek ne zna, kako je šina završila na tom mjestu, kako piše 24 sata, odgovor na to bi mogla dati snimka kamere kojom je vlak bio opremljen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo