Drugi dan najveće hrvatske glazbene masovke je kvalitetom koncertnih nastupa nešto zaostajao za prvim, no opet smo dobili sasvim dovoljno dobre svirke da četvrto izdanje T-Mobile Inmusic festivala proglasimo izuzetno uspješnim. U četvrtak, naime, niti jedan od izvođača nije se uspio približiti spektakularnom Franzu Ferdinandu, vrckavosti Lily Allen ili ludilu Yeah Yeah Yeahsa, iako su nam Editors, Moby, Tricky i Anthrax priuštili priličan broj trenutaka za pamćenje.
Krenimo od Editorsa - mračnjaci iz Birminghama i dalje zvuče kao da je Ian Curtis preživio pokušaj samoubojstva i postao pjevač Simple Mindsa, a povremenim zalutavanjima u manirizam i monotoniju, čestim nedostacima njihovih albumima, na pozornici nema ni traga.
N.E.R.D i Sergent Garcia nisu se baš proslavili jer su njihovi pokušaji da pokriju čim više različitih glazbenih teritorija najčešće završavali potpunim promašajima. Sastav Pharrella Williamsa šetao je od hip-hopa preko r'n'b-ja do crossovera i tek povremeno uspijevao odsvirati nešto u skladu sa svojim renomeom. Garcia je, jednostavno, slabašna kopija Manu Chaoa i ništa drugo.
Moby je velika pop zvijezda, što je bez većih problema dokazao i u Zagrebu. Svoj je mnogoljudni prateći bend vodio kroz sva bitna mjesta nerijetko veličanstvene pjesmarice, s lakoćom pretvarajući Otok hrvatske mladeži u nabrijani plesni podij.
Anthrax su status legendi potvrdili zaglušujućom i luđački brzom svirkom koju nije pokvarilo ni povremeno pucanje zvuka, a najjaču reakciju metalnog ogranka Inmusica izazvale su izvedbe klasika iz osamdesetih tipa "Antisocial".
Tricky je bio korektan, povremeno malo naporan, no za sve propuste iskupio se paklenski moćnom obradom Motorheadove "Ace Of Spades" pokazavši kako su žanrovske odrednice u glazbi sasvim nevažna stvar. A spomenuta verzija predstavljala je najugodnije iznenađenje kompletnog festivala i novi dodatak imaginarnom Hall Of Fameu zagrebačke koncertne povijesti.