Predsjednička debata 11 kandidata izazvala je velik interes i bez obzira na kritike poruka kandidata ili načina vođenja, mnogi je smatraju korisnom. Birači su tako dobili priliku vidjeti i čuti kako kandidati brane stajališta, kakav nastup imaju i kako razmišljaju. Uz to, slabije eksponirani kandidati izašli su pred svjetla pozornice.
Velik interes za skoro sve kandidate
A povećani interes birača zabilježila je i aplikacija Google Trends. Tijekom kampanje koja je bila gledana u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, znatiželjnici su pokušali na internetu saznati više o pojedinim kandidatima, koji su ih privukli. Tako su debatom, prema podacima Googlea, najviše profitirali Nedjeljko Babić, Dario Juričan, Dalija Orešković, Katarina Peović i Dejan Kovač. Velik interes su privukli i Ivan Pernar, Anto Đapić, Kolina Grabar Kitarović i Zoran Milanović. Najlošije trendove na Googleu su zabilježili Miroslav Škoro i Mislav Kolakušić, piše RTL.
Građane su najviše zanimale biografije Dalije Orešković i Katarine Peović, visina Ivana Pernara, a kritika na račun računalne tvrtke King ICT donijela im je popularnost, jer je upravo ta tvrtka među najtraženijim pojmovima. Regionalno gledajući nema previše razlika. Zagrepčane su najviše zanimali Orešković i Juričan, Ličane Orešković i Milanović, Primorje i Gorski kotar bili su zainteresirani za Orešković i Juričan, baš kao i Split, Međimurje, Zadar, Slavonija, Krapina, Varaždin...
'Guglani' i oni poznatiji
Google Trends je tako pobjednicima proglasio Orešković, Juričana i Babića. Iako je na trendove dosta utjecala i relativna anonimnost pojedinih predsjedničkih kandidata, Milanovića, Grabar Kitarović i Đapića ljudi znaju otprije, pa su ih svejedno "guglali", dok Škoru i Kolakušića nisu, što ipak pokazuje da nisu pobudili dovoljan interes, iako su upravo oni najviše zagovarali debatu.