S ciljem umrežavanja, inspiracije i dijeljenje iskustava mama poduzetnica koje grade ili su već ostvarile uspješne biznise održana je treća konferencija "Mame poduzetnice" u organizaciji mreža poslovnih žena Women in Adria.
Svoje iskustvo podijelila je računovotkinja Snježana Fember Mateša koja je gošće upoznala s prvim korakom pokretanja biznisa, a to je odabir pravnog oblika. Kroz predavanje je otkrila prednosti i mane paušalnog obrta, ali se dotaknula i pitanja PDV-a te ući u njega ili ne.
Poduzetničku priču ispričala je i Kristina Ercegović koja je istaknula i svakodnevni problem, a to je sindrom 'tko je veća žrtva' tj. natjecanje kome je teže. Svoju priču podijelila je i najpoznatija Šminkerica, Ivana Blažoti Mijoč koja je hobi pretvorila u uspješan posao.
Pokrenula je svoju tvrtku te paralelno stvara sadržaj za svoj YouTube kanal i Instagram s više od 150.000 pratitelja.
FOTO: RTL.hr
"Doživjela sam burn out nakon što smo isporučili adventske kalendare, posjetila sam psihoterapeutkinju i dijagnosticiran mi je opsesivno kompulzivni poremećaj" i kroz suze je nastavila: Mislim da je psihičko zdravlje tema o kojoj se treba pričati, mene prate brojne tinejdžerice i ako samo jednoj pomognem tako što ću iskreno reći kroz što prolazim, mislim da je to veliki uspjeh."
Ana Keglović Horvat otkrila je zašto je važno naučiti nositi se sa stresom i slušati intuiciju. Opisala je i kako je i ona imala razdoblja kada je radila 18 sati dnevno, željela imati stotine klijenata jer je smatrala da će veliki broj klijenata donijeti i velike svote novca. No to baš i nije istina.
Neda Zubović Mihaljević je majka četvero djeco i poduzetnica, a bavi se distribucijom premium dječje opreme u osam zemalja u regiji. Svoju karijeru je započela u investicijskom bankarstvu, biznis je pokrenula spontano, nakon rođenja djeteta.
Naime, nakon što je rodila tražila je autosjedalicu koja je tada bila dostupna samo u Sloveniji, međutim njezini poznanici su je također željeli za sebe. Uskoro se otvorila prilika da postane distributerka za Hrvatsku te tako krenula u vlastiti biznis.
Kroz stvaranje vlastite tvrtke, shvatila je koja je važnost zaposlenika.
"Bitno je da poslodavci osluškuju potrebe zaposlenika te im pomažu ostvariti svoj puni potencijal", rekla je Mihaljević.