CIJENE RASTU /

Jeste li dobili obavijest operatera o poskupljenju usluge? Imate pravo na besplatni raskid ugovora

Image
Foto: Shutterstock

Cijene usluga rastu korisnicima A1 operatera, ali i Telemacha

31.5.2022.
8:26
Shutterstock
VOYO logo

Korisnici A1 Homebox usluge dobili su obavijest o povećanju cijene usluge za 20 kuna. Podizanje cijene opravdavaju poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i "sve većom količinom interneta" (ma što to značilo), a sve to zahtijeva povećanje ulaganja. Pritom, zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi poslovanja te je povećanje cijena, kažu, bilo neizbježno, piše DalmacijaDanas.

U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez naknade do 30.06.2022. godine. A isti će te odgovor dobiti i od njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim A1, cijene od početka srpnja rastu i Telemach korisnicima mobilnih pretplatničkih paketa koje su za aktivaciju dostupne od ožujka 2021. godine.

"Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva. Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu", navode u Telemachu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OD PONOĆI /

Nove cijene goriva na benzinskim pumpama: Pogledajte koliko je poskupio benzin, a koliko dizel

Image
OD PONOĆI /

Nove cijene goriva na benzinskim pumpama: Pogledajte koliko je poskupio benzin, a koliko dizel

HAKOM na svojim stranicama navodi pak da su od 1. siječnja 2020. operatori obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način na koji omogućavaju sklapanje ugovora (npr. elektroničkim putem, putem telefona…) i to bez uvjetovanja načina raskida ugovora načinom sklapanja istog (npr. ako operator korisnicima omogućava sklapanje ugovora putem telefona, onda mora omogućiti raskid ugovora putem telefona i korisniku koji je ugovor sklopio u poslovnici operatora). Ujedno operator mora u općim uvjetima poslovanja navesti sve načine na koje korisnik može raskinuti ugovor te dokumentaciju (podatke) koja je potrebna za identifikaciju korisnika.

Kako DalmacijaDanas saznaje, i Hrvatski telekom se sprema objaviti povećanje cijena svojih usluga. Za koliko, još nije poznato. Time se zatvara krug besmislenosti raskidanja ugovora s teleoperaterima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo