JEDNO OD NAJGORIH KRIŽANJA U ZAGREBU IDE U REKONSTRUKCIJU: /

Gužve su prestrašne, vozila će tamo uskoro ići pod zemlju

Image
Foto: Pixsell

Vukovarska bi se trebala početi spuštati ispod zemlje nakon Strojarske, odnosno Budmanijeve

3.7.2019.
23:01
Pixsell
VOYO logo

Još 2006. najavljeno je rasterećenje raskrižja Držićeva-Vukovarska koje je tada bilo "gradski prioritet", a prve studije o tom zakrčenom raskrižju koje su predlagale denivelaciju napravljene su još 1996.

Iako je u više navrata zazivana denivelacija kritičnih raskrižja i prometnica u Zagrebu (2006. su se planirale i rekonstrukcija raskrižja Avenije Dubrovnik i Većeslava Holjevca, Vukovarske i Heinzelove te spoja Slavonske s Ulicom Hrvatske bratske zajednice) ovoga puta čini se da bi se konačno moglo riješiti jedno od najproblematičnijih raskrižja u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uskoro rekonstrukcija

Grad traži tvrtku koja će izraditi idejni projekt kao bazu za dobivanje građevinske dozvole, nakon čega će se krenuti u rekonstrukciju raskrižja Držićeva-Vukovarska.

Kako piše Večernji, na Fakultetu prometnih znanosti osmislili su što točno treba raskrižju, a grad je raspisao natječaj za idejni projekt koji će Grad platiti pola milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

04.07.2013., Zagreb - Zbog rekonstrukcije tramvajske pruge od 6. srpnja od 8 sati ujutro do 19. kolovoza u 5 sati ujutro na snazi ce biti posebna regulacija prometa na krizanju Avenije Marina Drzica i Ulice grada Vukovara. Photo: Borna Filic/PIXSELL

Natječaj usred ljeta

"Dužina zahvata na Ulici grada Vukovara iznosi otprilike 720 metara uz širinu koridora u skladu s Generalnim urbanističkim planom Zagreba od otprilike 50 metara", piše u natječaju u kojem stoji kako su "zadaci projektanta, osim izrade samog idejnog projekta, sva potrebna geodetska snimanja postojećeg stanja, geodetske podloge, kao i prikupljanje podataka o komunalnim instalacijama i vlasništvu nekretnina koje se nalaze u obuhvatu zahvata".

Prema nacrtima Fakulteta prometnih znanosti, podvožnjak bi trebao biti otprilike na potezu od Vukovarske 235 na zapadu do broja 260 na istoku, odnosno automobilima bi se trebalo spustiti pod zemlju nakon što se prođe Strojarska, odnosno Budmanijeva ulica.

Da osmisle kako točno to izvesti, projektanti će imati tri mjeseca, i to nakon što se natječaj potkraj srpnja privede kraju. Prođe li sve bez žalbi, dobije li se građevinska dozvola te sve ostale procedure prođu bez problema, u rekonstrukciju raskrižja moglo bi se krenuti sljedeće godine, a kad do nje konačno i dođe, morat će se pomno planirati jer će zatvaranje prometa na tom dijelu grada izazvati prilične gužve.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo