Jedna od najkraćih tramvajskih linija postaje jedna od najdužih.
Naime, "osmica", koja već 67 godina vozi od Mihaljevca do Zapruđa, vozit će sve do Ranžirnog kolodvora pa će se tako ovom linijom moći voziti i putnici iz Travnog, Dugava i Jakuševca, piše Večernji list.
Plan njena proširenja dio je velikog projekta rekonstrukcije Sarajevske ceste najavljen još 2016. godine, a Grad je sada spreman za otkup zemljišta na trasi buduće pruge kako bi sve bilo po pravilima službe.
Traži se tvrtka koja će izraditi parcelacijski elaborat za kupnju koja bi trebala koštati oko 30 milijuna kuna, čemu će se još pribrojiti 50 milijuna kuna vrijedni radovi na pruzi te 65, koliko će stajati rekonstrukcija Sarajevske.
"Osmica" će, tako, kad se s Mihaljevca spusti do Zapruđa, svoj put samo nastaviti na 145 milijuna kuna vrijednom putu pokraj Travnog i Dugava te završiti kod Ulice Aleksandra Brdarića.
Nova pruga bit će duga točno 1808,5 metara, odnosno nešto više od dva kilometara uključi li se u računicu 425,5 metara okretišta, a od Zapruđa do Ranžirnog stajat će na osam postaja.
Polasci se očekuju svakih 11 minuta, a duž Sarajevske, koju će niskopodni tramvaj pratiti, planira se i zeleni pojas uz kojeg će se nalaziti pješačka i biciklistička staza.
Krajnji cilj projekta jest spajanje pruge na nadvožnjak koji bi trebao ići iznad Ranžirnog te se spojiti na autocestu do Siska, a Grad će taj dio odraditi s Hrvatskim autocestama, odnosno plan je da se potrebna sredstva namaknu iz fondova Europske unije, prenosi Večernji list.