Jedan SDP-ovac, drugi HDZ-ovac, a suradnja na dobrobit građana odlična! Da - i to je u Hrvatskoj moguće! U Rijeci su gradonačelnik Marko Filipović i ministar Oleg Butković održali radni sastanak s ciljem da Rijeka postane najjača luka na ovom dijelu Jadrana.
Ono što je desetljećima bilo u domeni znanstvene fantastike, u
Rijeci je sve bliže realizaciji. Ispod gusto naseljenog kvarta
prepunog divovskih nebodera kopa se tunel dug 1263 metara.
„U dvije smjene po 12 sati, radi se konstantno, znači sam tunel
se probio već više od pola“, rekao je Martin
Abramović, ovlašteni predstavnik Hrvatskih cesta za
radove na cesti D 403.
Prvih 800 metara, ostatak do ožujka iduće godine. Na cijeloj
trasi je i do 150 radnika, a rade žešće no ikad! Na tri fronte!
Prva je na čvoru Škurinje na riječkoj obilaznici. Druga, tunel
Podmurvice do Mlake, a treća preko Piope do luke Rijeka. Dionica
je duga 3 kilometra, a na njoj je 70 objekata moralo biti
srušeno.
„Osim ovog tunela od 1250 metara imamo još 2 vijadukta,
podvožnjak, tri raskrižja, dakle vrlo zahtjevno gradilište“,
izjavio je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih
cesta.
Koje obrise poprima usred zapadnog dijela grada, u betonskoj,
urbanoj džungli.
„Rijeka će u cijelosti riješiti taj prsten će se zatvoriti oko
grada i time će riješiti sve svoje probleme i gužvi i spoja na
obilaznicu i kasnije na autocestu prema Zagrebu“, izjavio je
Oleg Butković, ministar mora, pomorstva i
infrastrukture.
Cijena joj je paprena, 152 milijuna kuna po kilometru. 85
posto pokrit će se iz bespovratnih eu fondova, ostatak iz
državnog proračuna. Politički oponenti i kacige su uskladili sa
stranačkim bojama, ali građani su, kažu u prvom planu.
„Kvalitetni i dobri projekti ne trebaju imati politički predznak
nego ih svi skupa zajedno moramo gurati kako bi se oni
realizirali, to znači posao za građevinare, na kraju krajeva nova
radna mjesta i investicije i bilo bi neodgovorno od nas da ne
iskoristimo europska sredstva koja su na raspolaganju“, rekao je
Marko Filipović, gradonačelnik Rijeke.
Najskuplja cesta po kilometru u Hrvatskoj bit će gotova u lipnju
2023. i vratiti Rijeci status ključne točke mediteranskog
koridora.