drugačiji spoj /

Jedan SDP-ovac, drugi HDZ-ovac, a suradnja na dobrobit građana odlična! Da - i to je u Hrvatskoj moguće

Politički oponenti i kacige su uskladili sa stranačkim bojama

5.10.2021.
8:41
VOYO logo

Jedan SDP-ovac, drugi HDZ-ovac, a suradnja na dobrobit građana odlična! Da - i to je u Hrvatskoj moguće! U Rijeci su gradonačelnik Marko Filipović i ministar Oleg Butković održali radni sastanak s ciljem da Rijeka postane najjača luka na ovom dijelu Jadrana.

Ono što je desetljećima bilo u domeni znanstvene fantastike, u Rijeci je sve bliže realizaciji. Ispod gusto naseljenog kvarta prepunog divovskih nebodera kopa se tunel dug 1263 metara.

„U dvije smjene po 12 sati, radi se konstantno, znači sam tunel se probio već više od pola“, rekao je Martin Abramović, ovlašteni predstavnik Hrvatskih cesta za radove na cesti D 403.

Prvih 800 metara, ostatak do ožujka iduće godine. Na cijeloj trasi je i do 150 radnika, a rade žešće no ikad! Na tri fronte! Prva je na čvoru Škurinje na riječkoj obilaznici. Druga, tunel Podmurvice do Mlake, a treća preko Piope do luke Rijeka. Dionica je duga 3 kilometra, a na njoj je 70 objekata moralo biti srušeno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
nema prosvjeda /

Ružić: 'U KBC Rijeka sustav kontrole covid potvrda djeluje normalno'; Otkrio koliko je zaposlenika pozitivno

Image
nema prosvjeda /

Ružić: 'U KBC Rijeka sustav kontrole covid potvrda djeluje normalno'; Otkrio koliko je zaposlenika pozitivno


„Osim ovog tunela od 1250 metara imamo još 2 vijadukta, podvožnjak, tri raskrižja, dakle vrlo zahtjevno gradilište“, izjavio je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta.

Koje obrise poprima usred zapadnog dijela grada, u betonskoj, urbanoj džungli.

„Rijeka će u cijelosti riješiti taj prsten će se zatvoriti oko grada i time će riješiti sve svoje probleme i gužvi i spoja na obilaznicu i kasnije na autocestu prema Zagrebu“, izjavio je Oleg Butković, ministar mora, pomorstva i infrastrukture.

Cijena joj je paprena, 152 milijuna kuna po kilometru. 85 posto pokrit će se iz bespovratnih eu fondova, ostatak iz državnog proračuna. Politički oponenti i kacige su uskladili sa stranačkim bojama, ali građani su, kažu u prvom planu.

„Kvalitetni i dobri projekti ne trebaju imati politički predznak nego ih svi skupa zajedno moramo gurati kako bi se oni realizirali, to znači posao za građevinare, na kraju krajeva nova radna mjesta i investicije i bilo bi neodgovorno od nas da ne iskoristimo europska sredstva koja su na raspolaganju“, rekao je Marko Filipović, gradonačelnik Rijeke.

Najskuplja cesta po kilometru u Hrvatskoj bit će gotova u lipnju 2023. i vratiti Rijeci status ključne točke mediteranskog koridora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo