Visina budućeg mosta koji će povezati kopno s Čiovom, smanjena je na zahtjev konzervatora - da se ne naruši vizura grada Trogira. No, može li to u budućnosti utjecati na njegovu fukncionalnost, malo tko u gradu vjeruje...
Investitor Hrvatske ceste tvrde da most nije prenizak, a to potvrđuju dvama inspekcijskim nadzorima EU koja je većinom i financirala ovaj važan infrastrukturni projekt.
"Pri izradi projekta, određena je konstrukcija mosta koja je niža od ostalih mostova, međutim ponavljamo kako je ista izrađena unutar zadanih uvjeta, a sukladna izvedbenim projektima. Imajući u vidu zadanu niveletu, utjecaj mora i valova, projekt je ispravno predvidio izgradnju „školjere“ ispred samog upornjaka. Uloga školjere (krupni kameni blokovi) je razbijanje nadolazećeg vala i smanjenje njegove energije", priopćili su iz HC-a.
Most koji bi trebao rasterititi Trogir od prometnih gužvi bit će dug 521 metar, a s obzirom da je njegova vrijednost s pristupnim cestama oko 230 milijuna kuna, gradske vlasti ne sumnjaju u kvalitetu.
"Postoje izvođači radova i projektanti koji su vjerujem vodili računa o svojoj struci i aposlutno nisu došli do takve greške", uvjeren je zamjenik gradonačelnika Trogira Radovan Slade Šilović.
Iz Hrvatskih cesta napominju da bi u slučaju potopa veći dio Trogira se našao pod vodom, jer je visinska kota rive niža od stupova i upornjaka samog mosta. No, s druge strane, stručnjaci napominju da razina mora u posljednih 20 godina raste pet puta bržim intezitetom nego ranije.