obećanja i radovanja /

Je li Bandić svojim spotovima podcijenio inteligenciju birača ili baš šašavo osvaja srca?

Image
Foto: Screenshot: YouTube

Nakon što je 'delao kao konj', 'popio svu vodu kao žaba', u ovom izbornom ciklusu 'radi više i od Japanaca'. Jesu li se građani Hrvatske poistovjetili s marljivom nacijom Istoka

25.8.2016.
14:28
Screenshot: YouTube
VOYO logo

Dok velike stranke svoje predizborne kampanje ove godine štedljivo vode bez promotivnih spotova i velikih billboarda, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić na nekoliko platformi nastoji se nametnuti kao idealan kandidat za budućeg premijera.

Osim velikih plakata s heštegom Premijer, Bandićev tim je objavio nekoliko promidžbenih spotova na YouTubeu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je 'delao kao konj', 'popio svu vodu kao žaba', u ovom izbornom ciklusu 'radi više i od Japanaca'. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Perpetuirajući stereotipe, Bandić se nastojao približiti takozvanom malom čovjeku uvjeravajući ga videjima sumnjive produkcijske kvalitete da on radi čak i kada se Japanci odmaraju. 

Prema njegovoj retorici, ako on postane "gradonačelnikom Hrvatske", obrazovanje i zdravstvo će biti javno financirano, a Slavonija će hraniti daleki Japan. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čini se kao da je pomalo trash videima hinjene šašavosti podcijenio inteligenciju glasačkog tijela. Pitanje jest jesu li se građani i građanke Hrvatske poistovjetili s marljivom nacijom Dalekog Istoka i vjeruju li iskrenom Bandiću koji tvrdi da se ne predaje čak ni kada ga zatvore. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo