Dok velike stranke svoje predizborne kampanje ove godine štedljivo vode bez promotivnih spotova i velikih billboarda, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić na nekoliko platformi nastoji se nametnuti kao idealan kandidat za budućeg premijera.
Osim velikih plakata s heštegom Premijer, Bandićev tim je objavio nekoliko promidžbenih spotova na YouTubeu.
Nakon što je 'delao kao konj', 'popio svu vodu kao žaba', u ovom izbornom ciklusu 'radi više i od Japanaca'.
Perpetuirajući stereotipe, Bandić se nastojao približiti takozvanom malom čovjeku uvjeravajući ga videjima sumnjive produkcijske kvalitete da on radi čak i kada se Japanci odmaraju.
Prema njegovoj retorici, ako on postane "gradonačelnikom Hrvatske", obrazovanje i zdravstvo će biti javno financirano, a Slavonija će hraniti daleki Japan.
Čini se kao da je pomalo trash videima hinjene šašavosti podcijenio inteligenciju glasačkog tijela. Pitanje jest jesu li se građani i građanke Hrvatske poistovjetili s marljivom nacijom Dalekog Istoka i vjeruju li iskrenom Bandiću koji tvrdi da se ne predaje čak ni kada ga zatvore.