Zagrebački Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo priopćio je u petak da informacije o redefiniciji cijene karata ZET-a ne znače da je intencija Grada Zagreba i Zagrebačkog Holdinga ukinuti kartu za 30-minutnu vožnju od 4 kune, nego uvesti još jednu vrstu karte za vožnju od 60 minuta.
Svrha i cilj cjenovne politike bilo kojeg komunalnog segmenta poslovanja Grada Zagreba, pa tako i ZET-a, nema isključivo povećanje prihoda, nego tu moraju biti uključeni svi elementi poboljšanja kvalitete života grada, ističe Ured u priopćenju.
Uputa gradonačelnika Milana Bandića o redefiniranju cjenovne politike gradskog prijevoza i potencijalno uvođenje još jedne vrste karte za 60-minutnu vožnju ima primarnu svrhu dodatno povećati broj korisnika gradskog prijevoza i rasteretiti promet automobilima.
Učinak uvođenja karte za 30-minutnu vožnju od 4 kune u prvoj polovici godine donio je smanjenje prihoda, ali puno značajniji je podatak da je u tom razdoblju prodano 12,4 milijuna pojedinačnih karata u odnosu na 5,6 milijuna u istom razdoblju prošle godine, navodi Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo.
Bandić je ranije u petak najavio uvođenje ZET-ove karte po cijeni između četiri i 12 kuna, tako da građani koji se voze tri ili četiri stanice plate kartu od četiri kune, oni koji se voze 10 ili 12 stanica od šest ili osam kuna, a oni koji se voze dva sata da plate 10 ili 12 kuna.