VIDEO: /

Hvalevrijedna inicijativa jednog od vodećih trgovačkih lanaca

17.4.2014.
11:39
VOYO logo

Za kupnju bilo kojeg P&G proizvoda u Lidl trgovinama, P&G donira jednu kunu za nabavu edukativnih pomagala. Akciju ''Reci DA!“ podupiru i dječji pisac i novinar Mladen Kušec te pjevač Oliver Dragojević.

Djeca sa sindromom Down su djeca s jednim kromosomom viška koji utječe na njihov život, njihovo zdravlje, njihove mogućnosti i sposobnosti, no to ih ne priječi da budu vedra, vesela, mudra, ali i tužna i zamišljena. Ono što ih izdvaja od ostalih, osim jednog kromosoma više, su njihova otvorenost, veselje i neposrednost u kontaktu s okolinom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Edukacija jako važna

U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a oko devet stotina ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti. No, suvremena pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu dostupni zbog visokih cijena. Stoga su tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, prepoznavši potrebe djece sa sindromom Down, pokrenule kampanju pod nazivom ''Reci DA!“s ciljem prikupljanja novčanih sredstava za kupovinu potrebnih edukativnih materijala.

''Smatramo da djeca sa sindromom Down trebaju priliku da svoje obrazovanje unaprijede svim dostupnim sredstvima. Sa zadovoljstvom smo se odlučili uključiti u nabavu potrebnih edukativnih materijala, a najveća nam je nagrada njihovo veselje i spoznaja da ćemo djeci i njihovim najbližima pojednostavniti proces učenja i uključivanja u društvenu zajednicu“, izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednu kuna od svakog kupljenog proizvoda

Tijekom akcije ''Reci DA!“ tvrtka P&G će donirati jednu kunu za svaki kupljeni proizvod s oznakom P&G u bilo kojoj trgovini Lidla u Hrvatskoj. Akcija prikupljanja će trajati od travnja do kraja lipnja 2014. godine.

''Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Djeci sa sindromom Down i njihovim obiteljima kroz akciju 'Reci DA!' nastojat ćemo omogućiti suvremenije metode učenja koje su se pokazale kao učinkovite i korisne. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost na potrebe osoba sa sindromom Down koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica“, izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.

//www.youtube.com/embed/GEBEIKb-grc

U dogovoru s predstavnicima Hrvatske zajednice za sindrom Down novčana sredstva prikupljena u akciji ''Reci DA!“ bit će utrošena u nabavu tableta s dostupnim aplikacijama za rad s djecom i programskog paketa Boardmaker. Roditeljima i stručnjacima je od velike pomoći programski paket Boardmarker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine potrebne za daljnje učenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Naša djeca se vesele učenju i svladavanju novih izazova jer su po prirodi vesela i znatiželjna. Do sada smo uspjeli nabaviti 35 primjeraka programskog paketa Boardmarker koje roditelji vrlo često međusobno razmjenjuju, no nadamo se da ćemo uz pomoć akcije 'Reci DA!' uspjeti potaknuti naše sugrađane da se uključe u kampanju i na taj način omoguće nabavu suvremenih i vrlo korisnih edukativnih pomagala za poboljšanje razvoja naše djece, izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom“, Dinka Vuković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo