Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić na konferenciji za novinare predstavili su komunikacijski koncept hrvatskog turizma "Big Idea".
Na natječaj za izradu novog komunikacijskog koncepta bilo se prijavilo 13 ponuđača, a na kraju je izabrano njih pet koji su bili angažirani na ovom poslu.
Vrijednost posla 2,5 milijuna kuna
Za natječaj, koji će uključivati i novi logo i vizualna rješenja promotivnih materijala je odobreno maksimalno 2,5 milijuna kuna, a ovo rješenje koristit će se u narednih pet do deset godina.
Iako se vjerovalo da gore od dosadašnjih slogana "Mediteran kakav je nekad bio" i "Mala zemlja za veliki odmor", čini nam se da su zasad nepoznati autori novog slogana ipak uspjeli. "Mediteran kakav je nekad bio" formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promidžbe. Prvi je bio "Mala zemlja za veliki odmor" .
U petak ćemo doznati i tko su autori izabranog, novog koncepta, najavljeno je na konferenciji za novinare.