'ISPRIČAVAMO SE' /

HT obavijestio da su riješeni problemi u sustavu, u tijeku normalizacija usluge

Image
Foto: Slavko Midzor / Pixsell

Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma

5.2.2025.
17:20
Slavko Midzor / Pixsell
VOYO logo

Hrvatski telekom izvijestio je kako su otklonjene poteškoće u mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga.

Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema korisničkoj podršci.

"Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", poručili su iz HT-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŠOK ZA HRVATE /

EU priprema udar na Temu i Shein: 'Brojni proizvodi su opasni!'

Image
ŠOK ZA HRVATE /

EU priprema udar na Temu i Shein: 'Brojni proizvodi su opasni!'

'Ispričavamo se'

Podsjetimo, čitatelji su nam ranije danas javili kako su imali problema s uspostavom poziva. Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bilježimo poteškoće u ostvarivanju poziva prema mrežama drugih operatora te pri uspostavi poziva prema našoj korisničkoj službi. Dok radimo na otklonu poteškoća, dostupni smo vam ovdje i na chatu na webu i u aplikaciji. Ispričavamo se zbog neugodnosti", poručili su prije nekoliko sati na Facebooku iz HT-a.

POGLEDAJTE VIDEO: Sustav stranica Vlade pao zbog komplikacije ažuriranja? Novi pad moguć uskoro

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike