očekuje se rast /

Hrvatski turistički slogan na jednom od najvećih sajmova: što nude drugi i kako se Hrvatska nosi s konkurencijom?

Novi hrvatski turistički slogan Full of life je na jednom od najvećih turističkih sajmova, londonskom World Travel Marketu na prvom testu. Što nude drugi i kako se Hrvatska nosi s konkurencijom?

3.11.2015.
22:43
VOYO logo

Plišani zmajevi, glumci, heroji iz stripova - tek su djelic folklora svjetskog sajma turizma u Londonu. Talijani mame hranom.

Konkurencija je žestoka pa hrvatski štand s 200 metara kvadratnih djeluje kao predvorje španjolskog, grčkog ili turskog. No, nije sve u štandovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna od najvećih svjetskih putničkih agencija, Thomas Cook, koja godišnje u Hrvatsku dovede 200 tisuća turista, namjerava povećati tu brojku.

"Tržište u Hrvatskoj raste. Sviđa mi se novi slogan, a zemlja je prelijepa i ima fantastične destinacije na koje želimo dovesti još turista", rekao je Chris Mottershead, izvršni direktor putničke agencije Thomas Cook.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cijela naša kampanja i koncept počiva upravo na neotkrivenoj Hrvatskoj i to je njima velika atrakcija i izuzetno zanimljivo", tvrdi Ratomir Ivičić, direktor Hrvatske turisticke zajednice.

Ove godine diljem svijeta turizam je rastao za 4 posto, a taj rast očekuje se i dogodine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo