Plišani zmajevi, glumci, heroji iz stripova - tek su djelic folklora svjetskog sajma turizma u Londonu. Talijani mame hranom.
Konkurencija je žestoka pa hrvatski štand s 200 metara kvadratnih djeluje kao predvorje španjolskog, grčkog ili turskog. No, nije sve u štandovima.
Jedna od najvećih svjetskih putničkih agencija, Thomas Cook, koja godišnje u Hrvatsku dovede 200 tisuća turista, namjerava povećati tu brojku.
"Tržište u Hrvatskoj raste. Sviđa mi se novi slogan, a zemlja je prelijepa i ima fantastične destinacije na koje želimo dovesti još turista", rekao je Chris Mottershead, izvršni direktor putničke agencije Thomas Cook.
"Cijela naša kampanja i koncept počiva upravo na neotkrivenoj Hrvatskoj i to je njima velika atrakcija i izuzetno zanimljivo", tvrdi Ratomir Ivičić, direktor Hrvatske turisticke zajednice.
Ove godine diljem svijeta turizam je rastao za 4 posto, a taj rast očekuje se i dogodine.