"Mediatoolkit" je alat koji prati koliko se neka riječ spominje na internetu. On svakih pet minuta "pročita" sve što je napisano na više od 100 milijuna portala i društvenih mreža, a napravljen je u Zagrebu.
"Zaposlenici su iz raznih dijelova Hrvatske, od Slavonaca do Dalmatinaca. Prosjek godina je 26. Nama je cilj da uspijemo iz Hrvatske. Otvoreni smo, naravno, i prema strancima, ali želimo pružiti priliku što više mladih ljudi ovdje. Trenutačno nas je dvadeset u tvrtki i, evo, iskoristio bih priliku da pozovem mlade koji ovo čitaju da nam pošalju svoj životopis", rekao je Tomislav Grubišić za Slobodnu Dalmaciju.
Kaže kako je taj alat pokazao da nikad ništa u povijesti Hrvatske nije donijelo toliko popularnosti našoj državi kao uspjeh naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu.
Luka Modrića opet prvi
"Najviše je pretraga, naravno, bilo za Luku Modrića, zatim za Marija Mandžukića, a najveći skok u odnosu na inače ostvario je Ante Rebić. Ljude zanima općenito sve o Hrvatskoj – gdje se nalazimo, na kojem kontinentu, hrvatski otoci, odakle nam takav grb, zašto smo tako dobri u sportu... Stvarno svašta pretražuju: od predsjednice do toga je li voda u Hrvatskoj pogodna za piće", dodao je Grubišić.
Najviše su Hrvatsku 'guglali' iz zemalja s kojima smo igrali utakmice i Europljani, a puno veći porast u broju pretraga bio je u zemljama u kojima slabije znaju za nas: Kenija, Zimbabve, Singapur, Ujedinjeni Arapski Emirati i zemlje Južne Amerike.
A predsjednica?
"Više se članaka objavilo na internetu u zadnjih mjesec dana nego ikad u povijesti Hrvatske!", kažu iz Mediatoolkita.
Ono što je zanimljivo je i to da je kratko vrijeme nakon utakmice predsjednica Kolinda Grabar Kitarović stvarno bila popularnija u medijskim objavama, no u međuvremenu ju je Luka Modrić nadmašio.