JAKO LOŠI PODACI /

Hrvatski đaci ispod prosjeka: tko je kriv za nepismenost naših učenika?

Najveće svjetsko istraživanje znanja i vještina učenika u dobi od petnaest godina kaže da naši đaci s primjenom znanja jako loše stoje

6.12.2016.
22:46

Hrvatski učenici štrebaju umjesto da uče. Svi smo to znali, a sada je to pokazalo i PISA-ino istraživanje. 

Image
zabrinjavajući podaci /

Hrvatski učenici znatno ispod prosjeka: iz škola izlaze bez osnovnih obrazovnih kompetencija

Image
zabrinjavajući podaci /

Hrvatski učenici znatno ispod prosjeka: iz škola izlaze bez osnovnih obrazovnih kompetencija

Znanja stečena u školi ne znaju primijeniti u svakodnevnom životu. Istraživanje je provedeno na pola milijuna učenika u 72 zemlje i kaže osnovnu pismenost, kad se gleda matematika, nema 32 posto djece, na čitanju osnove nema ni 20 posto, a jedinicu iz prirodoslovne pismenosti dobilo je 25 posto djece. 

"Ja tvrdim da bi trebalo istraživačku usmjerenu nastavu, što se tiče posebno fizike, kemije, biologije, postepeno uvoditi u naše škole kroz opremanje kabineta i zorno prikazivanje nekih koncepata, kroz eksperimente", kaže Matko Glunčić, državni tajnik Ministarstva znanosti.

Ali nastavnici misle obratno: uzrok je zastarjelo školstvo, za što je krivo Ministarstvo. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ministarstvo nema povjerenja da nastavnici znaju i mogu i da su kompetentni suočiti se s izazovima i promjenama u školstvu", smatra nastavnica hrvatskog jezika Sara Hadži-Boškov.

Možda o školstvu imamo krivi dojam jer se naši učenici s međunarodnih natjecanja često vraćaju kao prvaci. Ali stvarnost je nešto drukčija: između 72 svjetske zemlje po svemu smo ispod prosjeka. A najbolji? Najbolji su učenici iz Singapura. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo