Telegram.hr s radom je krenuo 07. travnja, a sadržajni fokus novog portala bit će, po riječima voditelja, na originalnim istraživačkim pričama, ozbiljnim temama, društvenim istragama, političkim i ekonomskim analizama, dokumentarnim videoserijalima, te kulturnim esejima i intervjuima.
Službeni slogan Telegram.hr je portal za društvena i kulturna pitanja, po uzoru na utjecajni kulturni časopis Telegram što je 1960-ih i 1970-ih izlazio u Jugoslaviji, a po kojem je Telegram i dobio ime.
'Telegramov sadržaj bit će ambiciozan, relevantan i aktualan, s naglaskom na originalne priče', izjavio je Miran Pavić, direktor sadržaja Adriatic Medije. 'Korisnicima ćemo nuditi kvalitetan sadržaj, u potpunosti produciran za nove mobilne platforme i društvene mreže', kaže.
Kao urednici, novinari i suradnici Telegramu se pridružuju poznata imena poput Igora Alborghettija, dugogodišnjeg glavnog urednika Globusa te zamjenika urednika Jutarnjeg lista; Mladena Plešea, nekadašnjeg glavnog urednika Jutarnjeg lista, Starta, Slobodne Dalmacije; Vanje Došen, bivše glavne urednice časopisa Svijet i TV Studio; Bože Kovačevića, nekadašnjeg ministra okoliša i veleposlanika u Moskvi; Filipa Filkovića Philtza, nagrađivanog redatelja i grafičkog dizajnera; Dražena Arapovića, dugogodišnjeg izvršnog urednika portala Jutarnji.hr; Vjekoslava Skledara, cijenjenog fotografa i dugogodišnjeg urednika fotografije u Nedjeljnom Jutarnjem, te brojnih drugih.
Lansiranje novog portala očekuje se danas popodne, kažu voditelji, i najavljuju da će se Telegram bazirati na originalno istraženim temama, reportažama s lica mjesta, temama koje objašnjavaju društveni kontekst događaja, ali i videoserijalima, po uzoru na strane portale poput Vice Newsa ili Vox.coma.
Adriatic Media nakladnik je popularnog portala Net.hr, jednog od najstarijih i najposjećenijih portala u Hrvatskoj, s više od 900 tisuća jedinstvenih korisnika mjesečno. Net.hr trenutno je 3. news portal u državi, a ovih mjeseci očekuje se i njegov vizualni redizajn.
'Lansiranjem Telegrama Adriatic Media ulazi u nove, ambicioznije medijske projekte koji će dodatno unaprijediti našu poziciju na digitalnom tržištu', izjavio je Siniša Kahlina, predsjednik Uprave.