Hrvatska je po kvaliteti usluga na trećem mjestu u regiji dok najbolju uslugu, po istraživanju agencija za tajnu kupnju, imaju građani Slovenije. Ispred Hrvatske je i Makedonija dok je na četvrtom mjestu , a posljednja je .
Tajni kupci Heraklee i agencija iz regije u lipnju su posjetili ukupno 800 prodajnih mjesta: autosaloni, banke, benzinske postaje, maloprodaja, supermarketi, prodajna mjesta telekomunikacijskih tvrtki, turističko-ugostiteljski objekti, objekti uslužnih djelatnosti, a promatrali su se pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu.
Hrvatska je u ovogodišnjem istraživanju zauzela treće mjesto ostvarivši rezultat od 75,12 posto. U kategoriji Poznavanja proizvoda (90,27 posto) ostvarili smo najbolji rezultat, a najviše područja za unapređenje imali smo u kategoriji Nuđenja dodatnih proizvoda (39,10 posto). Kategorija Pozdrava je s rezultatom od 89,08 posto bila na drugom mjestu, na trećem mjestu kategorija Zahvala (82,00 posto). Kategorija Utvrđivanje želja/potreba kupaca se s rezultatom od 59,54% smjestila na predzadnjem mjestu.
Uspoređujući ovogodišnje rezultate koje je ostvarila Hrvatska s rezultatima iz prošle godine, kvaliteta pružene usluge ipak se popravlja jer je ukupni je rezultat od prošlogodišnjeg 73,16 ove godine porastao na 75,12 posto. Pad je zabilježen jedino u kategoriji, Utvrđivanje želja/potreba kupca, budući da je rezultat od prošlogodišnjih 62,86 posto ove godina pao na 59,54 posto.