Hrvatima Kaufland draži od Konzuma!

10.5.2010.
12:11
VOYO logo

Istraživanje hrvatskog tržišta po metodi DEEPMA – Best Buy Award, provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, pokazalo je kako Hrvati radije biraju strane šoping-centre od domaćih.

arti-201004280395006Tako je 8,7 posto ispitanika odgovorilo da im najbolji omjer cijene i kvalitete pruža City Centre One, dok 8,1 posto radije odlazi u Kafuland, a samo 6,7 posto Hrvata bira Konzum.

Iza Konzuma slijede Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue Mall, Metro, Getro te West Gate.

Ističe se kako ispitanicima u istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brendove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni 'šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Treba napomenuti i da je 24,6 posto ispitanih građana bilo bez odgovora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201005080073006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
aia
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
OD RANOG JUTRA /

U subotu uživo na RTL-u! Specijalna emisija: 'Zbogom, papa Franjo'