Istraživanje hrvatskog tržišta po metodi DEEPMA – Best Buy Award, provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, pokazalo je kako Hrvati radije biraju strane šoping-centre od domaćih.
arti-201004280395006Tako je 8,7 posto ispitanika odgovorilo da im najbolji omjer cijene i kvalitete pruža City Centre One, dok 8,1 posto radije odlazi u Kafuland, a samo 6,7 posto Hrvata bira Konzum.
Iza Konzuma slijede Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue Mall, Metro, Getro te West Gate.
Ističe se kako ispitanicima u istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brendove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni 'šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete'.
Treba napomenuti i da je 24,6 posto ispitanih građana bilo bez odgovora.
Prethodni članak:
arti-201005080073006