U Hrvatskoj je automobilsko tržište u prvih devet mjeseci ove godine zabilježilo značajan rast, sa 51.782 prodana nova putnička vozila, što predstavlja povećanje od 12,1 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, piše Fenix Magazin. Samo u rujnu prodano je 4.123 vozila, što je rast od 11,9 posto, prema podacima koje prenosi Promocija Plus.
Među proizvođačima, najuspješnija je bila Škoda, koja je prodala 6.970 vozila, zauzevši 13,4 posto tržišta. Odmah iza nje je Volkswagen s 6.012 prodanih automobila i udjelom od 11,6 posto, dok treće mjesto zauzima Renault s 3.880 prodanih vozila i udjelom od 7,4 posto. Toyota drži četvrto mjesto s 3.389 prodanih vozila (6,5 posto), dok je peti Opel s 3.328 prodanih vozila (6,4 posto).
Najprodavaniji model u rujnu bila je Škoda Octavia, koja je 226 puta pronašla put do hrvatskih kupaca. Odmah iza nje je dugogodišnji miljenik, Renault Clio, s prodanih 133 primjerka. Na trećem mjestu našao se Volkswagen Tiguan (131 prodani automobil), dok je iznenađenje četvrtoplasirani MG ZS, koji je prodan 125 puta. Geely, još jedan noviji igrač, također je ostvario zapažene rezultate s prodajom 84 vozila u rujnu.
Što se tiče vrste pogonskog goriva, benzinci i dalje dominiraju tržištem s 53,8 posto udjela (27.833 vozila), dok su hibridi sve popularniji, s udjelom od 22,8 posto (11.792 prodana vozila). Dizelaši su odabrani od strane 18,4 posto kupaca (9.547 vozila), dok potpuno električna vozila polako zauzimaju svoje mjesto na tržištu s udjelom od 3,1 posto (1.598 vozila).
POGLEDAJTE VIDEO: U Hrvatskoj se svaki dan proda 450 automobila. Provjerili smo što se kupuje