Zanimljiv prizor osvanuo je na Times Squareu, njujorškom trgu kojeg godišnje posjete deseci milijuna turista iz cijeloga svijeta. Javio nam se čitatelj koji tamo boravi i kojeg je zatekla reklama usred njujorškog blještavila za Dubrovnik.
"Primamljivi Dubrovnik" (u originalu alluring Dubrovnik) stoji na velikoj reklami koja se smjestila na njujorškom neboderu, a ispod koje je velika fotografija tog dalmatinskog grada.
Odlična je to reklama za grad koji je ujedno dom prve katedrale na svijetu, a najpoznatiji po svojim zidinama i popularnoj seriji Igre prijestolja.

Primamljiv turistima iz SAD-a
Dubrovnik je, podsjetimo, prošle godine proglašen za šampiona hrvatskog turizma s najvećim brojem ostvarenih noćenja. U 2024. zabilježeno je 4.555.636 noćenja i 1.397.052 dolazaka čime je Dubrovnik postao najposjećenija destinacija u Hrvatskoj po broju noćenja, dok se prema dolascima našao na drugom mjestu, odmah iza Zagreba.
Ponuda Dubrovnika očito je doprinijela rastu turističkog prometa, posebno među gostima iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a čiji su dolasci bili među najbrojnijima.
A njegova popularnost ne jenjava ni u zimskim mjesecima. Dubrovnik je od početka godine bilježi 15.335 dolazaka i 40.035 noćenja, a posebno je primamljiv gostima iz SAD-a kojih je najviše nakon domaćih turista te posjetitelja iz BIH i Kine.
POGLEDAJTE VIDEO: Visoke cijene u ugostiteljstvu pogađaju Zadrane: Hoće li bojkot donijeti promjene u turističkoj ponudi?