Hrvatska elektroprivreda (HEP) upozorava da u posljednje vrijeme kupci i korisnici HEP-a zaprimaju brojne lažne poruke putem SMS-a i elektroničke pošte u kojima se kao pošiljatelj lažno navodi ta tvrtka.
Iako su prevare sve sofisticiranije, lažne poruke i obavijesti mogu se prepoznati po sumnjivom sadržaju i poveznici, stoji u priopćenju HEP-a.


Društva HEP grupe (HEP Elektra, HEP Opskrba, HEP ODS, HEP Toplinarstvo, HEP Plin) u komunikaciji sa svojim kupcima i korisnicima uvijek navode o kojem je društvu riječ. Upozoravaju i na to da je službena domena Hrvatske elektroprivrede www.hep.hr, a ne, primjerice, .info ili .com.
Kako prepoznati prevaru?
Ako unatoč provjeri prema navedenim elementima, kupci i korisnici i dalje nisu sigurni je li riječ o prevari, pozivaju se da se prije otvaranja poveznica i unosa osobnih podataka obrate službama za korisnike društava s kojima su u ugovornom odnosu, navodi se u priopćenju.
Kao primjere lažnih poruka navode, primjerice, sms o neplaćenim računima, traženje potvrde za ažuriranje računa, potvrdu o računu za siguran povrat premije na računu za energiju i slično.
POGLEDAJTE VIDEO: Vozači, budite oprezni: Sve je više slučajeva prevara, pogledajte o čemu se radi