U priopćenju odaslanom medijima, Zvečevo ističe da je odradilo niz donacija, ali da se time ne hvali, jer im je to poslovna politika. Kako bi izbjeglo situacije poput ove, Zvečevo svake godine donosi plan društveno odgovornog poslovanja u kojem planira svoje donacije. "Za očekivati je da će netko biti izostavljen iz donacija u određenom periodu, pa upravo zbog toga svake godine radimo novi plan i pokušavamo zadovoljiti što više upita", piše direktorica marketinga Zvečeva, Marijana Antunović. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti, a post Držislava Šuška pročitajte ovdje:
"Slijedom medijskih objava potaknutih nezadovoljstvom predsjednika Udruge Baranjski leptirići gosp. Držislava Šuška, iako nevoljko, primorani smo prema medijima i cjelokupnoj javnosti izaći i s drugom stranom priče. Naime, Zvečevo d.d. u protekloj je godini odradilo niz donacija prema različitim Udrugama koje skrbe o djeci, osobama s posebnim potrebama i potrebitima pojedinačno, također smo svoje donacije uputili nizu Osnovnih škola i vrtića, pomagali smo Caritasu, slijepim i slabovidnim osobama, te sportskim društvima.
Naša je poslovna politika da se donacijama ne hvalimo jer smatramo da je to naš doprinos koji dajemo zajednici u kojoj živimo i stvaramo. Na našu adresu svakodnevno pristiže desetine zahtjeva za financijskom pomoći, donacijama u robi ili nekim drugim oblikom pomoći.
Upravo kako bismo u svemu tome napravili sistematizaciju i uveli reda, te izbjegli situacije poput ove, na godišnjoj razini pripremljen je plan Društveno odgovornog poslovanja i prema njemu su odrađene sve donacije. Naravno da je bilo i izvanrednih situacija, poput poplava u Slavoniji u koje smo se također ad hoc uključili.
Za očekivati je da će netko biti izostavljen iz donacija u određenom periodu, pa upravo zbog toga svake godine radimo novi plan i pokušavamo zadovoljiti što više upita.
Takva je situacija i s Udrugom Baranjski leptirići, nama ni na koji način nije bila intencija preskočiti ih u donacijama, te smo stoga posebno zatečeni ovako grubom i neprofesionalnom reakcijom.
S druge strane pak jasno nam da će mediji prije popratiti show biznis, skandal i negativizam, nego pozitivne primjere", stoji u priopćenju.