Hrvatskim potrošačima napokon se vratio optimizam

U lipnju 2013. potrošači su ponovno iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći zabilježeni porast - s 33.49 skočio je na 38.35 bodova.

16.7.2013.
15:28
VOYO logo

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji. Potonja je rasla prvi puta od rujna 2012 godine.

Je li bila riječ o valu optimizma pred ulazak Hrvatske u EU ili o znaku skorog početka oporavka ekonomije još nije moguće utvrditi.

Dno dotaknuli u prosincu 2012.

Ono što se čini donekle izvjesnim jest da smo u kontekstu povjerenja potrošača dotaknuli dno u 12 mjesecu 2012 godine.

Indeks je dobiven istraživanjem GfK, na reprezentativnom uzorku od tisuću hrvatskih građana. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu, a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
RESTORAN SE ZATVARA ILI? /

Jasna Tomašić iz SC-a o trovanju studenata: 'Faktor može biti hrana, ali i...'