Nakon što je Most u nedjelju navečer poslao priopćenje u kojem skreću pozornost javnosti i nadležnih tijela na “poslovanje” Centra za vozila koji je, kako navode, svoj monopolistički položaj prije nekoliko dana proširio novim ovlastima zahvaljujući odluci ministra unutarnjih poslova Davora Božinovića, iako to u priopćenju Most nije napomenuo, iza cijele priče stoji potencijalni sukob interesa umirovljenog generala Mladena Markača, piše Nacional.
Naime, Markač je u lipnju prošle godine imenovan posebnim savjetnikom ministra unutarnjih poslova za obavljanje pojedinih poslova iz djelokruga Ministarstva unutarnjih poslova, a za svoj posao Markač ne prima nikakvu naknadu.
Osim što Markač ima dugu povijest odnosa s HDZ-om, koji ga je htio na koalicijskoj listi i za Sabor na parlamentarnim izborima 2016. godine, zanimljiv je podatak da je s Centrom za vozila Hrvatske povezan i bivši šef HDZ-a Tomislav Karamarko.
Na čelu Centra za vozila Hrvatske bio je i, kako su ga mediji ranije opisali, Karamarkov prijatelj Davorin Pavlović. Podsjetimo, Centar za vozila, inače privatna tvrtka, već 23 godine zarađuje milijune na javnim poslovima. Na njihovo poslovanje tijekom proteklih godina ukazivala je i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Branimir Bunjac iz Živog zida, ali i bivši ministar unutarnjih poslova Vlaho Orepić, donedavni član Mosta.