Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi informativne aktivnosti zbog uvođenja eura kao službene valute u RH. Kažu kako istima ciljaju inozemna tržišta i to putem društvenih mreža i online kanala komuniciranja.
"Uvođenje eura imat će višestruke i pozitivne utjecaje na hrvatski turizam. Naši brojni inozemni gosti od iduće godine neće imati troškove konverzije, lakše će se snalaziti u iskazanim cijenama, a tu je i generalno gledano veća transparentnost", kaže Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
"Pozitivni utjecaj uvođenja eura zasigurno će biti i dodatno unaprjeđenje poslovnih procesa između domaćih i inozemnih turističkih subjekata, a važan je i geopolitički kontekst te pravo Hrvatske na izravno sudjelovanje u oblikovanju i provedbi zajedničke monetarne politike na razini Europske unije", dodao je.
Smatra i da će konkurentnosti Hrvatske od iduće godine značajno pridonijeti i ulazak zemlje u šengenski prostor.
Vizuali kojima nastoje upoznati turiste s novom valutom pogledajte u nastavku:
"Večeru platite u eurima, pogled je na nama", jedna je poruka.
"Platite ležaljku u eurima, mi ćemo se pobrinuti za morski povjetarac", druga je.