Živi zid je za parlamentarnu izbornu kampanju uprihodovao 121.000 kuna, a potrošio 145.000, pa manjak iznosi 24.000 kuna, pokazuje izvješće.
Ipak, za konačnu financijsku ocjenu treba pričekati još neko vrijeme, jer bi Živi zid na ime naknade za izbornu promidžbu mogao dobiti 240.000 kuna. Stranka, naime, ima jednog zastupnika u Saboru, Ivana Vilibora Sinčića, pa joj s tog naslova pripada 180.000 kuna, a još 60.000 pripada joj jer je u dvije izborne jedinice prešla izborni prag, ali nije osigurala zastupnike.
Najviše potrošili na plakate i oglašavanje na radijskim postajama
Prema izvješću, glavinu prihoda Živog zida činila su vlastita stranačka sredstva (113.000 kuna), a tek manjim dijelom novčane donacije građana (7450 kuna).
Plakati i oglašavanje na radijskim postajama, stavke su na koje je Živi zid potrošio najviše sredstava u kampanji.
Svi izborni sudionici - stranke, koalicije i neovisni kandidati dužni su Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti financijska izvješća o financiranju izborne promidžbe sa sastavnim dijelovima, te ih objaviti na svojim mrežnim stranicama ili u tisku. Prvotne rokove od 8. prosinca i 23. prosinca DIP je produžio do 15. prosinca, odnosno najkasnije do ponoći 30. prosinca.