Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (od 1.8.2014. do 31.8.2015), robna kuća je ostvarila 508.1 milijun kuna, a restoran, kafić i trgovina švedske hrane 27.8 milijuna kuna.
Jako volimo bijelu boju
Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska najavio je planove o pokretanju online prodaje do kraja poslovne godine 2016. te mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.
"U prvoj godini posjetilo nas je gotovo 2 milijuna posjetitelja, ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i saznali puno o hrvatskim kupcima. Sada znamo kako oni najviše vole bijelu boju i moderan stil, osim kuhinja gdje također preferiraju bijelu boju, ali tradicionalan stil. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, s posebnim fokusom na razvoj online kanala prodaje, kako bi IKEA proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi", izjavio je Stefan Vanoverbeke.
Među posjetiteljima je najviše stanovnika iz Zagreb i Zagrebačke županije, njih 67 posto, zatim iz Splitsko – dalmatinske (4,3 posto), Osječko – baranjske (3 posto) te Primorsko – goranske i Varaždinske županije (2,3 posto). Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja: Iz BiH-a dolazi 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto. Prosječna dob posjetitelja je 39 godina, a dvije trećine ukupnog broja su žene.
WC-e ispire kišnica
Najprodavaniji proizvodi iz asortimana namještaja su Lack stolići, prodani u 27.527 primjeraka, a potom slijede Kallax rješenja za odlaganja kojih je prodano 19.063 te Billy biblioteke kojih je prodano 17.441. U prvoj godini robne kuće IKEA Zagreb prodano je 181.258 LED žarulja, 77.097 Pokal čaša te 76.361 Bygel spremnika, što ih čini najprodavanijim dodacima.
U skladu s globalnom strategijom održivosti, na krov zagrebačke robne kuća implementirano je 1.300 fotonaponskih panela kojel jeti proizvedu 20-25 posto vlastite potrošnje energije. Čak 94 posto otpada proizvedenog u robnoj kući je reciklirano (900 tona). Od prodaje recikliranog otpada ostvarena je dobit od 116.850 kuna. Kako bi se uštedjela voda, za ispiranje svih WC-a u robnoj kući koristi se kišnica, a posjetitelji su 832 sata proveli puneći bez naknade svoje automobile na električnim punjačima ispred IKEA robne kuće, pripćila je IKEA.